ביחד ננצח

יום כיף לעובדים

שתפו את הפוסט

יום כיף לעובדים - כך תטעינו את רמת המוטיבציה

אנחנו יודעים, זה לא קל לשמור על עובדים טובים נכון? לפעמים אתם חושבים לעצמכם, עד כמה העובדים של היום 'מפונקים', אבל האמת היא שזה לא ממש נכון. אלא, העולם שינה את פניו והסטנדרטים החדשים מחייבים אתכם, בתור בעלי העסק, לפקוח את העיניים ולתת מענה למצב הקיים. המטרה של יום גיבוש לעובדים היא לעזור לעובדים ליצור תחושת 'מחוברות' לארגון. כלומר, דרך יום כיף 'פשוט' לכאורה, אתם יכולים להפוך את העובדים לשותפים למטרות של העסק, אתם מקבלים את ההזדמנות ליצור חברויות חדשות בין העובדים בשביל שיתופי פעולה עתידיים ואפילו, יש לכם את ההזדמנות לרענן את הידע של העובדים, אבל באופן קצת שונה מזה שאנחנו רגילים אליו בדרך כלל.

מנהלים יכולים להסכים שמעורבות ושימור עובדים נמצאים בראש רשימת העדיפויות שלהם. כל חברה רוצה למשוך ולשמור על הכישרונות הטובים ביותר. אך לרוב הבעיה איתה מתמודדים מנהלי עסקים רבים היא העובדה כי עובדים רבים בשוק העבודה של היום מרגישים במהירות חסרי השראה מהעבודה שלהם, משתעממים לאחר שנתיים ומתחילים לחפש עבודה בתחום או חברה חדשה.

תחלופה מהירה של עובדים מנקזת חברות, הן מבחינה פיננסית והן מבחינה יצירתית. יום כיף לעובדים הוא אחת המהלכים המוצלחים של משאבי אנוש ומנהיגים עסקיים הטובים ביותר ברחבי הארץ, אשר עוזר בגיבוש עובדים, יצירת חוויה מקרבת ומתן הרגשה של הערכה לעובדים שלכם.

מה מסמל יום כיף לעובדים עבור עובד חדש?

אנשים חדשים שמגיעים לחברה שבה עובדיה מגובשים ועושים גם פעילויות מחוץ לעבודה, היא אחת החוויות הטבות שיכול לחוות כל עובד חדש. יש לקחת בחשבון שהעובד לא מכיר אף אחד באותה חברה, לאט לאט הוא לומד מי הם המנהלים בחברה, מי הם בעלי התפקידים השונים, היכן המטבח והשירותים נמצאים וכיצד הוא יכול לבצע את עבודתו בדרך הכי טובה. ה"עבודה" של כל עובד חדש היא עבודה קשה מאוד ולכן כל חברה המעוניינת בעובד מרוצה שיצר קשרים במהירות ויבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר, חייבת לעשות פעולה שתקל עליו. כאן נכנס לתמונה יום כיף לעובדים.

לחוויה משותפת בזמן יום גיבוש לעובדים יש הרבה יתרונות

כמו שאמרנו, בראש ובראשונה, מדובר על ההזדמנות שלכם ליצור תחושת מחוברות של העובדים למשימות של החברה או הארגון. ההירתמות של כולם לטובת המשימה המשותפת, היא הדרך הטובה ביותר להפוך את העבודה ליעילה וטובה יותר, פשוט כי העובדים רוצים לעבוד למען המטרה ולא 'נאלצים' לעשות זאת. מעבר לזה, כאשר אתם משקיעים ביצירה של יום גיבוש לעובדים, אתם מאפשרים להם לחוות, בגוף, ערכים מנחים של החברה. הקנייה של יכולות מנהיגות, עבודת צוות, יצירתיות ועוד. כל אלו יכולות אשר יתורגמו לעבודה מוצלחת ביום, יום, של החברה. פשוט, כאן, אתם מוציאים את העובדים מהסביבה המוכרת ומביאים אותם למיצוי היכולות שלהם בשטח.

מעורבות העובדים בבחירת פעילויות חברתיות

לפני שתתחילו לתכנן פעילויות, אתם צריכים להבין שמעורבות עובדים היא הלך רוח. הדרך היחידה שבה אסטרטגיית מעורבות תניב תוצאות היא שיתוף פעולה של העובדים עצמם, עם כל פעילות או יום כיף לעובדים שאתם מתכננים. אפשר להתחיל בהסתכלות על הצוות שלכם כאנשים אמיתיים, עם רעיונות, שאיפות, הישגים ואתגרים, בתוך מקום העבודה ומחוצה לו.

האנשים האלה אינם אמצעי ליצירת תוצאות עסקיות, הם משאב אדיר שצריך להבין ולטפח כדי לעמוד במצופה מהם כעובדים. אין ספק כי ארגון של יום כיף לעובדים שלכם זו היא אחת הדרכים המוצלחות ביותר להביע הערכה לעבודתם הנאמנה.

יום כיף לעובדים שובר את השחיקה

עבור פרודוקטיביות מוגברת ומשרד תוסס יותר, יום כיף לעובדים הוא מתכון מנצח. ביצוע פעילויות מהנות מחוץ לשעות העבודה עשוי להיראות כמו מותרות מיותר, אך זהו חלק חשוב מאוד בפיתוח סביבת עבודה נהדרת. קשה לעובדים להיות פרודוקטיביים כשהם מתמודדים עם שחיקה מדי יום ביומו. סקר שנערך לאחרונה גילה כי 23% מהעובדים מתמודדים עם שחיקה במקום העבודה.

אלה נתונים סטטיסטיים מפחידים להתמודד איתם. אם ניתן להפחית אותם עם פעילויות פשוטות מהנות, מה הנזק? יום מרוכז לפעילויות מהנות בעבודה מספק לעובדים שלכם הפסקות ועוזר ליצור כוח עבודה יעיל יותר.

רעיונות מגוונים עבור יום כיף לעובדים

יום גיבוש למטיילים בישראל – ניתן לקחת את קבוצת העובדים לטיול מהנה באזורים שונים בארץ כמו ים המלח, רמת הגולן, הגליל, יערות הכרמל ועוד. יום הגיבוש ישלב מגוון פעילויות מהנות באזורים אלו כמו אירוח דרוזי בחיפה, הרצאה ורחצה בים המלח ועוד.

יום כיף לעובדים מניע את הגוף – לא משנה אם העובדים החדשים הם בשנות העשרים או הארבעים לחייהם, יש פעילויות אתגריות וספורטיביות שמתאימות לכולם. חברות רבות בוחרות להזמין טיולי אופניים לישראל, רפטינג בצפון, טיולי ג'יפים ועוד.

סדנאות – ניתן להזמין עוד היום מגוון סדנאות. הסדנאות יכולות להיות בכל נושא: תרבות בישראל, סדנת מכירות, סדנת בישול, סדנת יצירה ועוד.

משחקים – חברות רבות מחליטות על ימי גיבוש אשר מורכבים ממשחקי חשיבה ומשחקים מאתגרים לעובדיהם. משחקים אלו יוצרים את העובדים בשיתופי פעולה שונים על מנת להגיע למטרה – ניצחון.

תמיד טוב לקבל נקודת מבט נוספת

היתרון של Team Dynamics זה הניסיון רב השנים בתחום. לא רק שראינו אינספור חברות וארגונים במשק הישראלי, אלא שאנחנו מבינים את הצרכים של העובד הפשוט. אנחנו מאמינים כי אם נביט על הדברים מזווית ראיה חדשה, נוכל ליצור יום גיבוש לעובדים אשר יהפוך ליום מיוחד עבור כולם. אנחנו יודעים, זה לא תמיד קל להקצות משאבים עבור הגיבוש של הצוות. אבל האמת היא כי דווקא באופן הזה, אתם מקבלים את ההזדמנות להקנות לעובדים שלכם ערכים חשובים, כאלו שפשוט אי אפשר להעניק להם ביום, יום. לאור המטלות הרבות בהן הם נדרשים לעמוד כל הזמן.

יום כיף לעובדים

כיצד מארגנים יום כיף לעובדים?

יום כיף לעובדים יכול להתקיים במשרדי החברה או בחוץ. רוב החברות מעדיפות לשכור את שירותיה של חברה מקצועית בעלת ניסיון בהפקת ימי גיבוש על מנת שלעובדים החדשים יהיה יום גיבוש מהנה ביותר. כאן החברה נפגשת או משוחחת טלפונית עם אחד מנציגי העסק המארגנים ימי גיבוש ומעדכנים אותו מה תקציב החברה ליום זה, איזה מיקום בארץ היא מעוניינת לקיים, מהן הפעילויות והאטרקציות השונות, כמה אנשים יגיעו ליום הגיבוש ובאיזה גילאים הם. על סמך נתונים אלו, נציג החברה יגבש מספר רעיונות ליום הגיבוש והחברה תחליט איזה רעיון היא מאמצת. מגוון האפשרויות גדול ומגוון.

כדי לענות על הציפיות של העובדים שלכם מהיום המהנה שאתם מתכננים עבורם, Team Dynamics כבר אספו עבורכם כמה מהרעיונות הטובים ביותר שלהם, וימשחו ליישם אותם וליצור חוויה בלתי נשכחת עבור הצוות שלכם. צרו קשר עם Team Dynamics אשר מומחים בתחום יום גיבוש ותופתעו מהשירות המקצועי והמחיר המשתלם.

יום כיף לעובדים בשטח או בשטח העבודה? מה עדיף?

כאשר אנו בוחנים פעילויות שונות לבתי עסק, יום גיבוש / יום כיף לעובדים, אנו בוחנים מגוון אפשרויות שונות שיתאימו לבתי העסק והנוחות שלהם. יש בתי עסק שאינם יכולים לאפשר לעצמם להוציא את העובדים לשטח או שלא רוצים לעשות זאת ואילו בתי עסק אחרים שלא רוצים את כל "הבלגן" במשרד או בבית העסק עצמו ומעדיפים להוציא את העובדים לשטח. בהתאם להעדפה שלכם נוכל לארגן את יום הכיף המדהים עבור העובדים שלכם. יש כאמור יתרונות וחסרונות לימי כיף בשטח וכן לאלה המתקיימים בסביבת העבודה. אם אתם שואלים את העובדים שלכם לרוב הם יעדיפו לעשות את יום הכיף בשטח. מבחינת אפשרויות פעילות ומגוון זה מציע אפשרויות רבות יותר.

מגוון פעילויות מדליקות מבית Team Dynamics

DYNAMIX CITY – סוג של פעילות מירוץ למיליון רק על סטרואידים. פעילות מדליקה ומיוחדת בה מתחרים העובדים והמנהלים שלכם ברחבי העיר בשטח הפתוח. ניתן לתפעל קבוצות בכל סדר גודל של כמות משתתפים ובמגוון פלטפורמות ומקומות שונים: צפון, דרום, מרכז, מהעיר העתיקה בעכו, דרך השוק ביפו ועד נמל תל אביב וכו'. הפעילות המדליקה משלבת בין ריגוש ואדרנלין, בין היכרות עם אנשים שונים ברחבי הארץ, דרך גיבוש קבוצתי ופתרון משימות שונות. הפעילות לוקחת אתכם למתחמים היסטוריים ומקומות נסתרים, לטעמים וריחות וכמובן לאנשים שונים במקום. רק באמצעות עבודת צוות תוכלו להשלים את המשימות ולהתקדם לעבר המשימות הבאות על מנת לזכות בפרס הגדול. מי מהצוות שלכם ינצח?

JEEP CHALLENGE – פעילות אתגר הג'יפים המהנה ביותר בישראל. פעילות של 3-4 שעות למינימום של 12 משתתפים תיקח אתכם לאחת הפעילויות המובילות והמדליקות של טים דיינמיקס בה תתחלקו לצוותים ותצאו על גבי ג'יפים לנקודות שונות. בכל ג'יפ יהיה נציג מהמשתתפים שיתקין את האפליקציה הייחודית למשל שתנחה את המשתתפים לאורך המשימה. כל משימה שתבוצע תזכה את הצוות בנקודות ובכל רגע נתון הצוותים יוכלו להתרשם מהנקודות של הצוותים האחרים.

באטל בינגו – משחק משוגע ורווי אדרנלין מבית טים דיינמיקס. מעין רימייק למשחק המוכר והאהוב בתוסף ליווי מוסיקה והנחיה אנרגטית במיוחד. המשתתפים יוכלו להתחלק לקבוצות או בודדים, להוריד אפליקציה ולנסות להגיע אל הבינגו המיוחל על ידי פתרון חידות ומילוי מספרים.

ARMADA – פעילות מקורית ומיוחדת המתאימה למגוון רחב של קבוצות בסדרי גודל שונים. כנסו לראש של עשרות שנים קדימה, הארגון שלכם החליט לשלוח צוות מיוחד לכוכב מאדים על מנת להקים בסיס פעילות בשטח. הצוות צריך לנהל את צי החלל המקיף את הכוכב ולהוביל אותו למקום מבטחים במידה ונשקפת סכנה. כדי להתקדם במשחק הצוותים או הקבוצות יידרשו למלא משימות שונות ומדליקות במיוחד ובדרגות קושי שהולכות ועולות. המשימות יופיעו על גבי 40 מפות חלל גדולות המרכיבות את שטח המשחק. בכל פעם שקבוצה תפתור משימה היא תקבל ניקוד כאשר הקבוצה בדרגה הגבוהה ביותר בסיום המשחק תנצח בו ותזכה בפרסים שווים במיוחד.

DOMINATION – משימה חוצת יבשות ואוקיינוסים מלהיבה ומרהיבה מבית טים דיינמיקס. במשימה המדליקה יתחלקו המשתתפים לצוותים או קבוצות ויבצעו משימות שונות על מנת להשתלט על מדינות ואזורים ברחבי הגלובוס. המטרה תהיה להשלים רצפים וקבוצות של מדינות כמו לדוגמה מועדון החלל, נאט"ו, מדינות ביבשת מסוימת וכו'. בכל השלמה של רצף יזכו המשתתפים בפרס ייעודי לאותו הרצף. המשימות המדליקות יהיו על שטח הפעילות הצבעוני והמדליק במיוחד עם משימות מיוחדות ואייקוניות שיהפכו את הפעילות למרהיבה ומדליקה במיוחד. המשימות יבוצעו בשטחי פעילות שונים וידרשו עבודת צוות ויכולות שונות.

אלא רק חלק מהפעילויות שלנו אשר מתאימות עבור יום כיף לעובדים. נשמח אם תצרו עמנו קשר לקבלת שירות מקצועי.

ניתן לעקוב אחר הפעילויות שלנו גם בעמוד הפייסבוק שלנו.

שתפו את הפוסט

כדאי לקרוא

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים בשנים האחרונות בעידן מודרני ומתקדם, אי אפשר לנהל ארגון או עסק בלי לפתוח את הראש ולראות מה

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף, זה מה שאנחנו עושים בתור אשים מבוגרים אנחנו יכולים לשכוח בקלות, כמה זה כיף סתם, לשחק האחד

הפקת אירועי גיבוש

הפקת אירועי גיבוש

כולם יודעים שחשוב להשקיע מאמצים עבור הפקת אירועי גיבוש, אבל אנחנו יודעים הרי, שלא תמיד יש לחברה או לארגון את

פעילות לצוות

פעילות לצוות

יש מחקרים רבים שעוסקים בקשר בין עובד למקום העבודה שלו ועל טכניקות שונות שמטרתן אחת: להצליח ולהעמיק את הקשר, ליצור

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים – כך תטעינו את רמת המוטיבציה אנחנו יודעים, זה לא קל לשמור על עובדים טובים נכון? לפעמים

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים

אתם מכירים את הסיטואציה, אתם מגיעים בכל יום מחדש ובכל בוקר מחדש למשרד. מכינים קפה, מתיישבים בכסא ומתחילים ביום העבודה.

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה – מהנה, מאתגר ויצירתי כולנו מתעוררים למציאות היומיומית שבה אנחנו עבדים לזמן. יום עבודה, הביתה, לימודים, משפחה.

פוסטים נוספים

הפעלות עובדים

הפעלות עובדים

כל מנהל יודע היטב כי התפקיד שלו הוא להצליח לגייס את העובדים כדי להביא לתוצרים איכותיים, אשר יקדמו את הארגון והחברה צעד נוסף קדימה. התפקיד

להמשך קריאה
גיבוש צוות מנהלים

גיבוש צוות מנהלים

אם בעבר היינו רגילים לראות ו/או לחוות ימי גיבוש צוות מנהלים רק בחברות וארגונים גדולים במיוחד הרי שכיום גם בעסקים קטנים ובינוניים אנו רואים לא

להמשך קריאה
גיבוש צוות עובדים

גיבוש צוות עובדים

יום גיבוש לעובדים נועדו לספק הפסקה משגרת היומיום ולתת להם קצת זמן להירגע. הם גם מספקים הזדמנות לחברה להראות את הערכתם לעבודתם. ארגונים מסוימים משתמשים

להמשך קריאה

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים וקבלו בחינם את חוברת הפעילויות שלנו

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים ותנו לנו לייצר לכם יום מושלם!

קיבלנו את פנייתכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם