ביחד ננצח

הפקת ימי גיבוש

שתפו את הפוסט

הפקת ימי גיבוש אפקטיביים

הפקת ימי גיבוש לעובדי ומנהלי חברות מסופקת על ידי Team Dynamics עם הליך איכותי ורציני, הבוחן לעומק נתונים וצרכים ספציפיים ואינדיבידואלים של כול ארגון או חברה. על סמך מידע זה מתוכננת הפקה מקצועית ומוקפדת השמה דגש על כול פרט באירוע ובסדנאות גיבוש לעובדים בין אם בהיבטי תוכן, אירוח, לוחות זמנים ותקציב. תכנון מקיף, איכותי וקפדני זה יבטיח קבלת אירוע מוצלח, מהנה ומלמד.

לא משנה כמה אתם מודעים לחשיבות של יצירת פעילויות גיבוש לעובדים ,בסופו של דבר, כאשר אתם ניגשים לעבוד על יום גיבוש צוות, אתם נתקלים באינספור קשיים. לא תמיד עולים רעיונות טובים, לפעמים קשה להבין בדיוק מה הצרכים של הארגון ולברר זאת, בניכם לבין עצמכם. יש פעמים בהם הפקת ימי גיבוש נכשלת, פשוט בגלל קשיים לוגיסטיים. אנחנו כאן כדי להוריד מכם את 'כאב הראש', כדי לקחת מכם את המשימה הגדולה הזו ולהוציא אותה לדרך בצורה הכי טובה שאפשר. הפקת ימי גיבוש דורשת ניסיון, היכרות עם השטח ובעיקר, הבנה מעמיקה, באופן בו אנשים מוצאים את המכנה המשותף. בשביל כל זה אנחנו כאן. 

סדנת גיבוש בעלת ערך מוסף פרודוקטיבי

אחת המטרות העיקריות והחשובות לנו בהפקת אירועי גיבוש לעובדי ומנהלי חברות, הינה היכולת הפרקטית ליישם את התכנים, החוויות והמסקנות של הסדנא בהתנהלות השוטפת.  מטרתנו היא להעניק פעילות גיבוש אשר יעדיה מיושמים בהתנהלות היומיומית של החברה בין אם בשיפור תקשורת בינאישית, יכולת קבלת החלטות או כל יעד אחר. הדרך להגשמה מורכבת ממספר אלמנטים בסיסיים המיושמים על ידינו בהליך הפקת ימי גיבוש לעובדים.

למה אסור לוותר על הפקת ימי גיבוש

בתור מנהלים, יש לכם מטרה אחת, להביא את העסק קדימה. אחת הדרכים להביא ארגונים וחברות צעד קדימה, אל עבר עתיד טוב יותר, היא על ידי יצירה של מכנה משותף רחב, כזה שמאפשר לכל החלקים בחברה לשתף פעולה אלו עם אלו. אסור לוותר על הפקת ימי גיבוש, פשוט משום שללא היכרות עמוקה, בלתי אמצעית של העובדים אחד עם השניה, הם לא יצליחו לשתף פעולה לאורך הזמן. זה כמעט מובן מאליו. אסור לוותר על הפקת ימי גיבוש, משום שאם אתם לא תקפידו לעזור לעובדים להכיר אחד את השניה, אתם לא תובילו לשיתופי הפעולה הקטנים, אלו שמתרחשים מתחת לפני השטח ומשנים את התרבות הארגונית מין הקצה אל הקצה. 

הפקת ימי גיבוש

הגדרה מדויקת וממוקדת של מטרות ויישומן המקצועי

היכולת לספק יום גיבוש אפקטיבי מתחילה בהגדרה נכונה וממוקדת של יעדי ומטרת הפעילות בהתאם לנקודות חוזק ותורפה, ולפי האתגרים העיקריים והחשובים שעימם העובדים נדרשים להתמודד. יש להבין שרשימה ארוכה של מטרות אינה ניתנת למימוש בסדנא אחת, ולרוב הן מובילות לפעילות שיכולה להיות מהנה אך חסרה בערך מוסף יעיל לאורך זמן. מנגד, תכנון אסטרטגיה ברורה עם יעדים מוגדרים וממוקדים, הבאה לידי ביטוי בכל תרגיל ומשימה, בהחלט יכול להוביל להליך פרודוקטיבי.

מדובר ביעדים המבוססים על בעיות וצרכים רלוונטיים כדוגמת קונפליקטים בין אנשי צוות המובילים לפילוג פנימי, קושי בקבלת שינוי ארגוני, חוסר במורל או ביוזמה אישית. צרכים אלו מיושמים בתרגילים ומשימות מתאימות, אשר לאחר מכן מנותחות בדיאלוג פתוח, כנה ומקרב, דבר שבהחלט עשוי ליצור את השינוי הארגוני המבוקש. הדיאלוג שמונחה באופן מקצועי ורגיש מונע נזקים לפרטים ולקבוצה ומאפשר התבוננות מעמיקה בהליכי עבודה וניהול רלוונטיים.

מה כוללים ימי גיבוש ואיפה נמצא הטעם האישי שלכם

ימי גיבוש עובדים יכולים להיות ימים של פעילות אקסטרים, אלו יכולות להיות פעילויות של שיתוף פעולה ומשחקי חשיבה ומה לא. יום כיף הוא יום ארוך, הכולל ארוחה משותפת, פעילויות המותאמות אישית לצרכים של החברה שלכם וטיפול בכל החלקים הלוגיסטיים של יום מהסוג הזה. כאמור, אנחנו כאן כדי לעזור לכם, להוריד, 'כאב ראש'. לכן, אנחנו מגיעים עד אליכם, מציגים לנציגים בחברה את האפשרויות השונות לימי גיבוש וכיף. אחרי שתבחרו באופציות המתאימות לכם, אנחנו נוכל לצאת ביחד לדרך. חברת Team Dynamics תשמח ללוות אתכם לאורך כל הדרך. 

הזמנת אירועי וסדנאות גיבוש

להזמנת הפקת ימי גיבוש לעובדים, לתיאום מועד ולקבלת עוד ייעוץ מקצועי ומידע נוסף, השאירו את פרטיכם באתר או צרו קשר קשר בטלפון 077-4249179

ניתן לעקוב אחר הפעילויות שלנו גם בעמוד הפייסבוק שלנו.

שתפו את הפוסט

כדאי לקרוא

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים בשנים האחרונות בעידן מודרני ומתקדם, אי אפשר לנהל ארגון או עסק בלי לפתוח את הראש ולראות מה

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף, זה מה שאנחנו עושים בתור אשים מבוגרים אנחנו יכולים לשכוח בקלות, כמה זה כיף סתם, לשחק האחד

הפקת אירועי גיבוש

הפקת אירועי גיבוש

כולם יודעים שחשוב להשקיע מאמצים עבור הפקת אירועי גיבוש, אבל אנחנו יודעים הרי, שלא תמיד יש לחברה או לארגון את

פעילות לצוות

פעילות לצוות

יש מחקרים רבים שעוסקים בקשר בין עובד למקום העבודה שלו ועל טכניקות שונות שמטרתן אחת: להצליח ולהעמיק את הקשר, ליצור

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים – כך תטעינו את רמת המוטיבציה אנחנו יודעים, זה לא קל לשמור על עובדים טובים נכון? לפעמים

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים

אתם מכירים את הסיטואציה, אתם מגיעים בכל יום מחדש ובכל בוקר מחדש למשרד. מכינים קפה, מתיישבים בכסא ומתחילים ביום העבודה.

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה – מהנה, מאתגר ויצירתי כולנו מתעוררים למציאות היומיומית שבה אנחנו עבדים לזמן. יום עבודה, הביתה, לימודים, משפחה.

פוסטים נוספים

הפעלות עובדים

הפעלות עובדים

כל מנהל יודע היטב כי התפקיד שלו הוא להצליח לגייס את העובדים כדי להביא לתוצרים איכותיים, אשר יקדמו את הארגון והחברה צעד נוסף קדימה. התפקיד

להמשך קריאה
גיבוש צוות מנהלים

גיבוש צוות מנהלים

אם בעבר היינו רגילים לראות ו/או לחוות ימי גיבוש צוות מנהלים רק בחברות וארגונים גדולים במיוחד הרי שכיום גם בעסקים קטנים ובינוניים אנו רואים לא

להמשך קריאה
גיבוש צוות עובדים

גיבוש צוות עובדים

יום גיבוש לעובדים נועדו לספק הפסקה משגרת היומיום ולתת להם קצת זמן להירגע. הם גם מספקים הזדמנות לחברה להראות את הערכתם לעבודתם. ארגונים מסוימים משתמשים

להמשך קריאה

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים וקבלו בחינם את חוברת הפעילויות שלנו

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים ותנו לנו לייצר לכם יום מושלם!

קיבלנו את פנייתכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם