ביחד ננצח

יום גיבוש חוויתי

שתפו את הפוסט

לבלות ביחד עם העובדים במסגרת יום גיבוש חוויתי

העיר ללא הפסקה מושכת אליה המונים. בין אם לביקור קצר של כמה שעות ובין אם לביקור של כמה ימים, יש לתל אביב לא מעט מה להציע. יום גיבוש חוויתי לעובדים במרכז הארץ, בדגש על העיר תל אביב, הוא הזדמנות מצוינת ליהנות משלל של פעילויות, אותן ניתן לשלב ביום שכזה וגם מאווירה תוססת, מיוחדת במינה.

יותר ויותר מעסיקים דואגים להוציא את עובדיהם ליום גיבוש וכייף כמה פעמים במהלך השנה. מחקרים רבים מראים שיום כזה מביא אתו יתרונות רבים וחשובים התורמים לאווירה במקום העבודה וגם למידת יעילותם של העובדים.

מבחר של לוקיישנים בעיר הגדולה

תכנון של יום גיבוש חוויתי לעובדים בתל אביב מביא אתו יתרונות רבים וזו גם הסיבה מדוע תל אביב היא יעד מועדף על מתכנני ימים שכאלה. מזג האוויר בתל אביב נוח מאד לאורך כל השנה ואם מעוניינים ליהנות מהמרחבים הפתוחים, אפשר לשלב לא מעט פעילויות בחוץ וליהנות מכייף בלתי רגיל. אם מדובר בחורף, יש בתל אביב גם לא מעט חללים סגורים גדולים, שבהם ניתן לערוך הפעלות, סדנאות ופעילויות חווייתיות מסוגים שונים, כאלו שנחשבות למגבשות מאד.

מעבר לכך, יום גיבוש לעובדים ביפו או בתל אביב עצמה, יכול לכלול גם ביקור באחת מהמסעדות הטובות שבה, ביקור במוזיאונים המעניינים ובשאר האתרים שיש לה להציע. אפשר להתחיל את הבוקר בארוחה טובה מול הים ולהמשיך אותה בפעילות מגבשת מהנה. את היום ניתן לקנח גם כן באוכל טוב או אפילו בסיור מרתק ביפו העתיקה.

שילוב של פעילויות שונות

תל אביב היא יעד נהדר לעצור בו ולשלב בו מבחר של פעילויות מהנות במסגרת יום גיבוש חוויתי לעובדים. היא מתאימה לעובדים מכל הגילאים ואפשר לערוך בה פעילויות קצרות וגם כאלו, הנמשכות לאורך כל שעות היום. מומלץ מאד להיעזר בשירותיה של חברה, המתמחה בתכנון ימי גיבוש במרכז ובערים הגדולות בסביבה, חברה שיודעת כיצד להתאים את הפעילות לאופי העובדים ובעיקר אילו פעילויות אכן תורמות לאווירה ולגיבוש, החשוב כל כך לעובדים.

רוצים להוציא את העובדים שלכם ליום גיבוש חוויתי בתל אביב? מחפשים כתובת מקצועית ומנוסה שתעזור לכם לתכנן יום כזה? טים דיינמיקס היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה מתמחה בתכנון ובארגון ימי כייף, ימי גיבוש וסדנאות לעובדים בהתאמה מלאה לכל הצרכים, לרבות ימי גיבוש וכיף בעיר הגדולה. לסקירת שירותיה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 077-4249179

ניתן לעקוב אחר הפעילויות שלנו גם בעמוד הפייסבוק שלנו.

שתפו את הפוסט

כדאי לקרוא

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים בשנים האחרונות בעידן מודרני ומתקדם, אי אפשר לנהל ארגון או עסק בלי לפתוח את הראש ולראות מה

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף, זה מה שאנחנו עושים בתור אשים מבוגרים אנחנו יכולים לשכוח בקלות, כמה זה כיף סתם, לשחק האחד

הפקת אירועי גיבוש

הפקת אירועי גיבוש

כולם יודעים שחשוב להשקיע מאמצים עבור הפקת אירועי גיבוש, אבל אנחנו יודעים הרי, שלא תמיד יש לחברה או לארגון את

פעילות לצוות

פעילות לצוות

יש מחקרים רבים שעוסקים בקשר בין עובד למקום העבודה שלו ועל טכניקות שונות שמטרתן אחת: להצליח ולהעמיק את הקשר, ליצור

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים – כך תטעינו את רמת המוטיבציה אנחנו יודעים, זה לא קל לשמור על עובדים טובים נכון? לפעמים

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים

אתם מכירים את הסיטואציה, אתם מגיעים בכל יום מחדש ובכל בוקר מחדש למשרד. מכינים קפה, מתיישבים בכסא ומתחילים ביום העבודה.

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה – מהנה, מאתגר ויצירתי כולנו מתעוררים למציאות היומיומית שבה אנחנו עבדים לזמן. יום עבודה, הביתה, לימודים, משפחה.

פוסטים נוספים

הפעלות עובדים

הפעלות עובדים

כל מנהל יודע היטב כי התפקיד שלו הוא להצליח לגייס את העובדים כדי להביא לתוצרים איכותיים, אשר יקדמו את הארגון והחברה צעד נוסף קדימה. התפקיד

להמשך קריאה
גיבוש צוות מנהלים

גיבוש צוות מנהלים

אם בעבר היינו רגילים לראות ו/או לחוות ימי גיבוש צוות מנהלים רק בחברות וארגונים גדולים במיוחד הרי שכיום גם בעסקים קטנים ובינוניים אנו רואים לא

להמשך קריאה
גיבוש צוות עובדים

גיבוש צוות עובדים

יום גיבוש לעובדים נועדו לספק הפסקה משגרת היומיום ולתת להם קצת זמן להירגע. הם גם מספקים הזדמנות לחברה להראות את הערכתם לעבודתם. ארגונים מסוימים משתמשים

להמשך קריאה

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים וקבלו בחינם את חוברת הפעילויות שלנו

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים ותנו לנו לייצר לכם יום מושלם!

קיבלנו את פנייתכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם