ביחד ננצח

יום גיבוש לעובדים בחו״ל

שתפו את הפוסט

אתם יוצאים לנופש חברה בחו"ל והחלטתם לשלב בו משחק או פעילות לבניית צוות או רק יום גיבוש לעובדים בחו״ל? החלטה מעולה!
אין כמו חוויה ייחודית, חד פעמית, כיפית ומאתגרת, בסביבה שמוציאה מהשגרה לגיבוש הצוות ובנייה קבוצתית.
רבים פונים אלינו בהתלבטות: האם לקחת חברה מהארץ שתלווה אתכם לאורך התהליך, תתאים, תבנה ותעביר לכם את המשחק, או האם לקחת חברה מקומית בארץ אליה אתם טסים שתעביר את הפעילות בזיל הזול.
על מנת לסייע בפתירת ההתלבטות נסקור את היתרונות והחסרונות בעבודה עם חברות מחו"ל אל מול חברות מהארץ במספר קטגוריות, תוך הסתמכות על הניסיון הרב שלנו בניהול והפקה של פעילות גיבוש בחו״ל, כולל משחקים, סיורים קולינריים וחוויות מיוחדות של אלפי אנשים ברחבי יוון, גאורגיה, הונגריה, צ׳כיה, פורטוגל, ספרד, רומניה ועוד…

סרטון יום גיבוש לעובדים בחו״ל - המרוץ המטורף במדריד

למה כדאי להזמין יום גיבוש לעובדים בחו״ל מחברה בארץ ולא מחברה מקומית בחו״ל?

  1. משחק מותאם לקהל הישראלי – הקהל הישראלי הוא קהל מתוחכם ומנוסה בפעילויות. הוא חווה, הוא שיחק, הוא רגיל עוד מימי הצבא להתנהל קבוצתית, עבר כמה חדרי בריחה ופעילויות ODT בחייו, וככלל סף הגירוי שלו גבוה. חברות מקומיות, שפונות לרוב לקהל המקומי, לא תמיד עומדות בסטנדרט הזה. לעיתים הפעילויות שלהן פשוטות ואיטיות יותר, ואינן מתוחכמות או מאתגרות דיו.
    המשימות צריכות להיות מהירות, חכמות, ומצחיקות. וכאשר יש אפשרות לבחירה מתוך בנק משימות נרחב, יש מותאמות גדולה יותר לרמת השחקנים, הסיכוי שכולם ישתתפו גדל.
    מנעד היכולות של יותר שחקנים להביא את עצמם לידי ביטוי גדל בצורה משמעותית.
  2. הבדלים בשפה או בתרגום לעברית- הקהל הישראלי או קהל מעורב (ישראלים ודוברי אנגלית) צריך לקרוא את הוראות המשחק שלו כתובות בעברית – ובעברית טובה וברורה, ללא שגיאות כתיב וללא טעויות הגהה שעלולות להסיח את העין והדעת, ליצור חוסר הבנה ולהצביע על חוסר מקצועיות וחובבנות.
    הדבר נכון למשחק בחו"ל כמו גם למשחק בארץ. חברות זרות מציעות את המשחק שלהן בשפת המקור, או בתרגום לאנגלית. הניסיון שלהם לתרגם את הטקסטים לעברית לא תמיד מצליח, ובשילוב של גוגל טרנסלייט או מתרגם מקומי לעברית עלולות להתקבל הוראות עילגות, משונות ולא מובנות.
    לדוגמא, משימה מתוך הוראות משחק ששוחק בגיאורגיה:
    "לכו לשוק, מצאו שורה (?) ותמכרו משהו בשוק! סרטו זה כהוכחה!" (כלומר, צלמו עצמכם מבצעים את המשימה)
    אני יכול להבין למה התכוון מחבר המשחק שכתב את המשימה (במקור בגיאורגית), אבל משהו בתרגום הלך לאיבוד ונשארנו עם משימה סתומה שאף אחד לא באמת יכול לבצע, וחבל. זה לא ברור ולא מובן.
    המשימות צריכות להיכתב ולהיקרא בעברית, ע"י דובר עברית.
  3. ספיגת רוח המקום – באתונה התנהג כיווני, ברומא, כרומני – החברות המקומיות פונות לרוב למקומיים, ולכן הן מציעות תחנות גנריות שאפשר לעשות בכל משחק בארץ ופחות מתייחסות לפן המסורתי. כשאנחנו מייצרים משחקים עם קבוצה בחו"ל אנחנו דווקא מכוונים למסורת, לטעמים ולאינטראקציות עם המקומיים עצמם. באתונה נרצה שהקהל ינגוס ב" קוּלוּרי" (סוג של בייגל מקומי), שילגום אוזו, שימחיז את האיליאדה. במסגרת המשחק במדריד נטעם צו'רוס ונשתה קפיריניה. ברומא נלגום קפה, בפריז קרואסון, ובמחנה יהודה בירושלים, בורקס כמובן.
    טים דיינמיקס עובדת בצורה היברידית המשלבת את המובילים המקצועיים שמגיעים מהארץ עם צוות מקומי שמביא את הטעמים, הריחות והאווירה של העיר, כמו רקדנית הפלמנקו והמטדור שהזמנו במדריד, אומן
    הקרקס שהכין לנו עמדה למרגלות האקרופוליס, תחנת האלכוהול מול חופי טנריף, הרקדנים במשחק המגניב והסופר קולינרי שערכנו בליסבון , ועוד אמנים ושחקנים, היודעים לחבר את הקהל למקום בצורה הטובה ביותר.
  4. טכנולוגית המשחק- אמרתם "מעצמת הייטק"? כמו בתחום טכנולוגיים אחרים גם פה חברת טים דיינמיקס היא הזכיינית הישראלית הבלעדית לשתיים מאפליקציות המשחק המתקדמות והיציבות ביותר בעולם. האפליקציות מאפשרות הוספת תוכן מהירה ויעילה, כך שכל משחק "נתפר" למידותיה ולאופייה של החברה המזמינה: עם לוגו החברה ועם חידות מעולם התוכן שלה. אפליקציות המשחק במקומות רבים בעולם עדיין מיושנות ואיטיות וחלק מהחברות משתמשות באפליקציות חינמיות (שעליהן לא כדי לבנות את אחד הרגעים החזקים והמשמעותיים בנופש החברה) ולא מאפשרות חלק גדול מהיכולות ומהמשימות שאנחנו מציעים.
  5. התחשבות בקהל מסורתי ודתי- הסיכוי שחברה מקומית תבין את כל רזי ההלכה והכשרות של הקהל הדתי והמסורתי שואף לאפס.
    משחקים ומשימות המשלבות טעימות או שתייה של אוכל מקומי חייבות להתחשב גם בקהל הדתי, ולתת לו את האופציה הכשרה. כן, כשרוצים אפשר למצוא גם דוכן אמפנדס כשרים במדריד, או צ'ורצ'חלה פרווה. בטעימות של יין ביקב או סנגריה חמה, נרצה שיהיה שם גם יין או כל אופציה אלכוהולית אחרת.
    הדבר נכון גם לפעילויות המשלבות מגע בין גברים לנשים וצריכות לקבל משנה התייחסות או אופציה חלופית לציבור מסורתי שהדבר לא מתאים לו. לא מדובר כאן רק בקהל חרדי. במדריד צריך לעבוד קשה כדי למצוא מקום שבו לא מוסיפים שומן חזיר גם למנות שאין בהן בשר.
  6. הקשר בין הלקוח לחברת הפקה – הלקוח המזמין כמו גם המפיק בחברת ההפקה שמוציאה את הקבוצה לחו"ל, צריכים מישהו שילווה אותם מרגע הרעיון ועד לרגע סיום המשחק. שיבין היטב את הצרכים שלהם, יבין את הדינמיקה של הטיול, ויידע להתאים להם את המשחק הטוב ביותר שהם יכולים לקבל. ישראלי זה הכי, אחי. הסטנדרטים הישראלים לפעילות גבוהים מאוד ומאפשרים דיוק מירבי של סוג הפעילות למקום, לקהל.
  7. לבסוף, ולא פחות חשוב הנושא הכלכלי. נכון שהזמנה של חברה מקומית יכולה לצאת זולה באופן משמעותי מהזמנת ספק ישראלי. עם זאת, לחברת טים דיינמיקס צוותים ושותפים בארצות רבות ברחבי העולם המאפשרות לנו לספק פעילויות מעולות בסטנדרט ישראלי. השותפויות הללו מאפשרות לנו והציע מחירים מצוינים עבור פעילויות במיקומים נבחרים ברחבי הארץ, לגייס אנשי צוות מקומיים איכותיים כדי לאייש תחנות או מיקומים בתוך המשחק, לתאם ולנהל משא ומתן מול ספקי מזון מקומיים ועוד. ולבסוף, השקעתם סכום כסף לא מבוטל, עצרתם את פעילות החברה למספר ימים ותכננתם הכל לפרטי פרטים. הפעילות המרכזית, פעילות הגיבוש היא לא המקום להמר עליו.

לכן, על מנת להבטיח לצוות שלכם את החוויה המושלמת, ולעצמכם שקט נפשי וידיעה שאתם בידיים הטובות ביותר, אנו ממליצים לקחת ספק תוכן ישראלי איכותי ומוכר. למרות הפיתוי הגדול שבעלויות המופחתות, ישנם "באגים" רבים שעלולים להתקיים מול חברות מחו"ל, ולכן מומלץ שתלכו על הפתרון המותאם, הבטוח והמהנה ביותר לצוות העובדים שלכם. חברת טים דיינמיקס זמינה עבורכם בשיתוף פעולה עם מיטב חברות הפקת האירועים הנבחרות בארץ.

יום גיבוש / יום כיף לעובדים הוא לא סתם יום שצריך לשבץ בלוח הפגישות או ביומן של הארגון, לא מדובר על יום עליו צריך לעשות 'וי', מדובר על חלק הינרנטי, חשוב ועקרוני, במידה ואנחנו רוצים לשפר את הפעילות והביצועים של העובדים בארגון. אנחנו יודעים היום, יותר מבעבר, כי התחושה של הקשר האישי למקום, החוויה של החיבור לאחרים ועוד, אלו חלקים משמעותיים וקריטיים, המצביעים על היכולת של העובדים בארגון לשתף פעולה האחד עם השני.

בתקופה בה אנחנו חיים, כאשר כל אחד יכול למעשה לעבוד מהמחשב שלו בבית לאורך שעות ארוכות, יום גיבוש לעובדים בחו״ל הופך קריטי ומשמעותי אפילו יותר. ההזדמנות לאסוף את כולם, להעביר אותם לתדר אחר, למרחב בו יש את הזמן להתחבר האחד לשני, לכל אלו יש משמעות בה אסור לנו לזלזל.

אז איך אנחנו יוצאים לדרך ומתכננים יום גיבוש לעובדים בחו״ל? יש לנו כמה אסטרטגיות לזה.

יום גיבוש לעובדים בחו״ל מתחיל בניסיון למפות את הצרכים שלכם

כל משימה אליה אנחנו יוצאים בחברת, Team Dynamics מתחילה עם מיפוי הצרכים של הארגון ומיפוי העובדים עצמם. ישנם ארגונים בהם עובדים צעירים יותר לעומת מקומות אחרים, בהם יש בעיקר עובדים מבוגרים, במקרים מסוימים הארגון כולל יותר נשים ויש מקומות עם רוב גברי.

אחרי הבנה של הצרכים שלכם, קל לנו לרדת לפרטים ולמצוא את הדרך ליצור עבורכם את התכנית המתאימה לכם ביותר. אנחנו בכל פעם מחדש שואלים את עצמנו מה אנחנו יכולים לעשות כדי להבטיח כי היום ימלא אחר המטרות אותן אתם הצבתם, בתור מנהלים. בין אם מדובר על יצירה של יום גיבוש עם נקודות להעשרה של העובדים בידע חדש ובין אם המטרה היא פשוט לגרום לכולם ליהנות ולהתחבר האחד לשני.

יום גיבוש לעובדים בחו״ל

יום גיבוש לעובדים בחו״ל זו לא עבודה מסובכת עבורינו

בחברת Team Dynamics האתגר הוא רק בראש. ברגע בו מגיעים למסקנה כי אין דבר העומד בפני הרצון, אנחנו יכולים לפתוח את הדלתות ולהתחיל לרוץ. אנחנו עושים, בכל יום מחדש, את מירב המאמצים ליצור ימים מיוחדים, מגבשים ויצירתיים המתאימים לכל לקוח ולכל ארגון במידה הרבה ביותר.

ניתן לעקוב אחר הפעילויות שלנו גם בעמוד הפייסבוק שלנו.

שתפו את הפוסט

כדאי לקרוא

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים בשנים האחרונות בעידן מודרני ומתקדם, אי אפשר לנהל ארגון או עסק בלי לפתוח את הראש ולראות מה

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף, זה מה שאנחנו עושים בתור אשים מבוגרים אנחנו יכולים לשכוח בקלות, כמה זה כיף סתם, לשחק האחד

הפקת אירועי גיבוש

הפקת אירועי גיבוש

כולם יודעים שחשוב להשקיע מאמצים עבור הפקת אירועי גיבוש, אבל אנחנו יודעים הרי, שלא תמיד יש לחברה או לארגון את

פעילות לצוות

פעילות לצוות

יש מחקרים רבים שעוסקים בקשר בין עובד למקום העבודה שלו ועל טכניקות שונות שמטרתן אחת: להצליח ולהעמיק את הקשר, ליצור

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים – כך תטעינו את רמת המוטיבציה אנחנו יודעים, זה לא קל לשמור על עובדים טובים נכון? לפעמים

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים

אתם מכירים את הסיטואציה, אתם מגיעים בכל יום מחדש ובכל בוקר מחדש למשרד. מכינים קפה, מתיישבים בכסא ומתחילים ביום העבודה.

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה – מהנה, מאתגר ויצירתי כולנו מתעוררים למציאות היומיומית שבה אנחנו עבדים לזמן. יום עבודה, הביתה, לימודים, משפחה.

פוסטים נוספים

הפעלות עובדים

הפעלות עובדים

כל מנהל יודע היטב כי התפקיד שלו הוא להצליח לגייס את העובדים כדי להביא לתוצרים איכותיים, אשר יקדמו את הארגון והחברה צעד נוסף קדימה. התפקיד

להמשך קריאה
גיבוש צוות מנהלים

גיבוש צוות מנהלים

אם בעבר היינו רגילים לראות ו/או לחוות ימי גיבוש צוות מנהלים רק בחברות וארגונים גדולים במיוחד הרי שכיום גם בעסקים קטנים ובינוניים אנו רואים לא

להמשך קריאה
גיבוש צוות עובדים

גיבוש צוות עובדים

יום גיבוש לעובדים נועדו לספק הפסקה משגרת היומיום ולתת להם קצת זמן להירגע. הם גם מספקים הזדמנות לחברה להראות את הערכתם לעבודתם. ארגונים מסוימים משתמשים

להמשך קריאה

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים וקבלו בחינם את חוברת הפעילויות שלנו

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים ותנו לנו לייצר לכם יום מושלם!

קיבלנו את פנייתכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם