ביחד ננצח

יום כיף לחברה

שתפו את הפוסט

יום כיף לחברה – מהנה, מאתגר ויצירתי

כולנו מתעוררים למציאות היומיומית שבה אנחנו עבדים לזמן. יום עבודה, הביתה, לימודים, משפחה. השגרה היא דבר טוב, שלא תטעו לרגע. יחד עם זאת, חשוב כן לשבור אותה מדי פעם כדי להביא לעוד אפקטיביות ופרודוקטיביות. מתי בפעם האחרונה לקחתם באמת הפסקה מהשגרה? לא תאמינו עד כמה יום אחד יהפוך את החיים שלכם לקלים יותר גם ברמה האישית, וגם ברמה המקצועית. כאשר חברות דואגות ליום חופש לעובדי החברה, אך יום חופש מגובש ולא פרטני לכל אחד ואחד בנפרד, הן בעצם אומרות לצוות העובדים שאכפת לה מהרווחה המנטלית והפיזית שלהם. עובדים שיוצאים לימי גיבוש בחברה מרגישים טוב יותר, מגובשים יותר, ואף תפוקת העבודה שלהם עולה ברמה משמעותית. ומיד גם תבינו למה.

קחו לעצמכם יום אחד של חוויות – זה יעשה לכם טוב

רגע, לפני שאתם כבר תוהים לאן אתם יוצאים ביום החופש שאתם לוקחים לעצמכם, למה שלא תנסו לגבש את כל החברה? מחלקות, תפקידים זוטרים ובכירים, מזכירות ומנהלות, כולם יחד ליום קבוצתי איכותי שבו תחוו חוויות ביחד. תביאו לפתרונות אסטרטגיים ובאופן כללי פשוט תשברו את הקרח. היציאה מהשגרה, שבירת הקרח והחוויות המשותפות ביחד יביאו לכם את התוצאות הטובות ביותר בחברה, וישאירו לכם טעם של עוד.

לא פעם אנחנו נשאלים על ידי מנהלים, למה בכלל שווה להשקיע ביצירה של יום כיף לחברה? הרי על פניו, נדמה כאילו מדובר על 'בזבוז כסף' שלא לצורך. שכן, לא רק שהעובדים מפספסים יום עבודה, אלא, הפעילות עצמה גם היא גובה משאבים מהחברה או הארגון. אבל אנחנו רוצים לתת לכם את ההזדמנות להסתכל לרגע על התמונה הגדולה. האמת היא כי אנחנו חיים בעידן חדש ויוצא דופן מבחינות רבות. אנחנו חיים במציאות מעניינת, אשר דורשת מאתנו אולי יותר מתמיד להשקיע בעובדים שלנו.

אם בעבר, המטרה של עובדים רבים הייתה להישאר בחברה או הארגון ולצבור וותק, הרי שהיום, בשביל להשאיר עובדים במקום העבודה אנחנו צריכים לעבוד הרבה יותר קשה. מחקרים מצביעים על כך שהנטייה הרווחת היא לעזוב את מקום העבודה אחת לשנתיים לכל היותר. אם אתם רוצים להשאיר כוח אדם איכותי במערכת, עליכם לפעול.

מעוניינים להפיק לעובדי חברתכם יום כיף וגיבוש מהנה וייחודי? רוצים יום שייזכר כחוויה חיובית ואשר ערכיו ימשיכו ללוות את עובדי החברה בחיי היומיום שלהם? לנו ב-  Team Dynamics יש את המענה המושלם עבורכם עם שלל פעילויות איכותיות, מאתגרות ויצירתיות עבור יום כיף לחברה.

הפעילויות מסופקות בהתאמה מלאה לצרכי, מאפייני ויעדי כול חברה, ארגון וצוות. הן מוצעות עם מערך הפקה מקיף, מדויק ומקצועי על כול היבטיו החל מהעברת ויישום תכנים מותאמים על ידי מנחים מוסמכים ומיומנים, דרך שירותי אירוח והסעדה ועד ליכולות תקציביות והתאמה ללוחות זמנים.

יום כיף לחברה הוא הרבה יותר מאשר רק יום כיף

אנחנו יודעים מה אתם מרגישים. כולנו זקוקים מדי פעם להפסקה מהשגרה וזה חשוב שתהיה לנו כזאת. בדיוק לשם כך יש ימי גיבוש, ימי כיף ומגוון של פעילויות. אך היתרון הגדול הוא שפעילויות אלו הן לא רק גיבוש חברתי, אלא גם פעילויות שמביאות לערך גבוה ברמה הפנים ארגונית. הצוות שלכם ירגיש מגובש יותר, העבודה תהיה טובה יותר וההתנהלות הפנים ארגונית תהיה איכותית יותר.

יום כיף לחברה הוא הזדמנות נפלאה לבניית תחושת הגיבוש בצוות, חיזוק המורל וטיפוח תחושת אחווה בין העובדים. פעילות זו מספקת הפסקה נחוצה מהשגרה היומיומית ומאפשרת לעובדים להתחבר בסביבה נינוחה שאינה פורמלית, ושוברת את הקרח. עם זאת, תכנון יום כיף מרתק ובלתי נשכח דורש התחשבות בתרבות החברה, העדפות העובדים והמטרות הכוללות של האירוע וחשוב לשים לב איך להרכיב את היום הזה באופן שיהיה בלתי נשכח, וישאיר טעם של עוד.

רגע לפני שנצלול לפרטים הספציפיים של תכנון יום הכיף של החברה, מומלץ שתהיה לכם הבנה ברורה של תרבות הארגון שלכם. זה יעזור לכם לבחור פעילויות שמתאימות לערכי החברה. קחו בחשבון את סביבת העבודה, סגנון התקשורת והאווירה באופן כללי של החברה בעת תכנון האירוע.

קבעו יעדים ברורים ליום כיף לחברה כדי להבטיח שהאירוע לא רק מהנה אלא גם משרת מטרה. יעדים מבוקשים ליום כיף בחברה עשויים לכלול בניית צוות, הכרה בעובדים או טיפוח תחושת אחדות בין מחלקות מגוונות. על ידי הגדרת יעדים ספציפיים, אתם יכולים להתאים את פעילויות יום הגיבוש כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

איך מתכננים את נושא יום החברה?

בחירת נושא ליום כיף לחברה שלכם יכולה לעזור לייעל את תהליך התכנון ולהפוך את האירוע לבלתי נשכח. חשבו על נושאים שמתיישרים עם התעשייה, הערכים או האינטרסים של החברה. לדוגמה, חברת טכנולוגיה עשויה לבחור בנושא "עתידני", בעוד שחברת שיווק יכולה ללכת עם נושא "אמנויות יצירתיות". וודאו שהנושא מתאים ומושך את כל כוח העבודה שלכם.

מה הכי חשוב לזכור בתכנון יום כיף לחברה?

כדי לתת מענה לטעמים והעדפות מגוונות, מומלץ להציע שילוב של פעילויות במהלך יום כיף לחברה. דאגו לאיזון בין אתגרים פיזיים, נפשיים ויצירתיים, כמו גם פעילויות אישיות ובקבוצות. דבר זה יבטיח שלכל העובדים תהיה הזדמנות להשתתף במשהו שהם נהנים ויכולים לתקשר עם עמיתיהם במגוון דרכים.

כאשר אתם מתכננים את יום הכיף של החברה, חשוב לקחת בחשבון את הנגישות וההכללות של הפעילויות הנבחרות. וודאו שעובדים להם יש מוגבלות פיזית, או הגבלות תזונתיות או צרכים ספציפיים אחרים יוכלו להשתתף באופן מלא באירועי היום וליהנות מהם. בחירה זו עשויה לכלול בחירת מקום נגיש לכיסא גלגלים, מתן פעילויות חלופיות לבעלי בעיות ניידות, או מתן אפשרויות תזונתיות לעובדים עם אלרגיות למזון, העדפות מזון ספציפיות או רגישויות אלו ואחרות.

חברה או ארגון מצוינים, אלו גופים בהם העובדים מקבלים את ההזדמנות להביע את עצמם לאורך כל הדרך. אנחנו מאמינים כי ימים מיוחדים לא צריכים להיות רק יום כיף לחברה , אלא, אנחנו יכולים להשתמש בפלטפורמה הזו כדי לחדד מיומנויות נוספות. אנחנו יכולים להטמיע בעובדים יצירתיות, מיומנויות של שיתוף פעולה בין יחידים או צוותים, אנחנו יכולים להשתמש בכל ארגז הכלים שלנו ופשוט, ליצור אצל העובדים את התחושה כי יש מי שרואה אותם.

איך אנחנו עושים את זה? באמצעות מדריכים מצוינים בעלי ניסיון, משום שאנחנו באמת ובתמים מאמינים כי יש לנו את הכלים לעזור לעסק שלכם לצמוח.

ימי כיף מהנים ויצירתיים

עמנו תזכו ליום כיף חברה מהנה ויצירתי מחוץ לקופסא, התורם לגיבוש הצוות ולהעלאת האפקטיביות שלו. היצירתיות באה לידי ביטוי בלימוד תוך כדי עשייה המובילה לחשיבה אחרת, ולא אחת מבוססת על תהליך יצירה ללא אילוצים או מגבלות אשר בו השמים הם הגבול. זאת לצד הבנה שאין מקום לכישלון ומציאת פתרונות מהירים בזמנים נתונים ומוגבלים. ימי הכיף שלנו לא רק מאוד מאתגרים ומהנים אלא גם תורמים לחדשנות בארגונים על ידי גישה יצירתית ושונה.

מגוון פעילויות וסדנאות

הפעילויות והסדנאות שלנו מבוססות על מגוון שיטות וטכניקות מתקדמות התורמות ליצירתיות. כך לדוגמא, אנו מפיקים ימי גיבוש ויום כיף לחברה בשטח בהתבסס על טכניקת SCAMPER, פעילויות  ODT ו- IDT, סדנאות מנהלים, ניווטי שטח על בסיס כתב חידה, שלל משימות וסיורים במרחבים עירוניים, הפעלות ומשימות בשטח המועברות דרך אפליקציות לטלפונים החכמים של המשתתפים, ושלל ימי כיף, טיולים וסיורים בשטח עם ג’יפים וברגל באתרים היפים ביותר ברחבי הארץ. כל זאת ועוד, לצד ארגון צורכי האירוח המבוקשים ליום כיף כדוגמת כיבוד קל של מאפים או פירות, שתייה קרה וחמה, ארוחה במסעדה או בטבע, ועוד מגוון פינוקים והפתעות.

הפקה וארגון מקצועיים

כל יום כיף וגיבוש שאנו מפיקים מתוכנן על כול פרטיו באופן מקצועי ומוקפד בהתאם למאפייני וצורכי החברה, וכן בהתאמה ללוחות זמנים והגדרות תקציב. כמו כן, כול פעילות, הדרכה או סיור שאנו מספקים מועברים על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שהינם מנוסים, מיומנים ומסורים, ויעשו את המיטב על מנת להעניק לעובדי חברתכם יום מהנה, ייחודי ובלתי נשכח.

יום כיף לחברה

אתם מביאים את החזון ואנחנו מביאים את הכלים

מעבר לניהול לוגיסטי של יום כיף לחברה , אנחנו כאן כדי לממש את החזון שלכם. התפקיד שלנו הוא לשמוע מכם מה אתם מחפשים בדיוק ולתרגם את הרצונות שלכם בשטח. אנחנו מזמינים אתכם לשוחח איתנו על מנת שביחד, נוכל לחשוב לא רק על הפרקטיקה, כי אם גם על המהות. כאמור, אנחנו רואים בעבודה שלנו כלי לצמיחה של המשק הישראלי ולהעצמת עובדים בכל הענפים.

כיצד מגבשים את הצוות באמצעות יום כיף לחברה?

פעילויות גיבוש הצוות הן מרכיב מומלץ בכל יום כיף לחברה. פעילויות אלו מקדמות מיומנויות שיתוף פעולה, תקשורת ופתרון בעיות בין עובדים. ואף עוזרים בחיזוק היחסים במקום העבודה. כמה המלצות איכותיות לפעילויות הן:

  • פעילות המירוץ למיליון: בפעילות זו ישנן מעל 60 משימות ובנוסף לכך גם חידות מגוונות. המשחק הוא מאתגר ומעניין וכולל ביצוע של משימות, ניווט ואף משימות מעניינות ומכריעות לכל קבוצה, בכל סגנון. בפעילות זו כל קבוצה בוחרת את המשימות שלה בעצמה.
  • פעילות ג'יפ: פעילות זו היא מאתגרת וגם תחרותית המביאה לגיבוש איכותי. זהו גיבוש נועז ומשעשע. פעילות זו כוללת בתוכה מספר תחנות ייחודיות ואף מנוהלת באמצעות אפליקציה שיכולה לדרג את הקבוצות בזמן אמת ותוך כדי תנועה.
  • משחקי הריגול: באמצעות פעילות מגבשת זו תוכלו להפוך את משרדי החברה לזירת הריגול הבינלאומית ואף לגרום לצוות להפוך ולהיות צוות סודי בעל יכולות ביוניות. הפעילות מתאימה למשרדי החברה, ולמעשה לכל חלל שהוא סגור.
  • פעילות ההאקתון: אם הצוות שלכם בעל חדות רבה במיוחד זהו משחק הכולל לערך שלושים חידות וגם אתגרים להם רמה גבוהה מבחינה מחשבתית. בסיום הפעילות תחכה לכם כספת גדולה ומלאה בפרסים מפנקים. זוהי פעילות שחייבת להתקיים בהנחיה מהירה. על החידות להיות בדרגות קושי מגוונות על מנת ששלב הגמר יאפשר הימורים על הקבוצה המנצחת.
  • שעשועון: זהו משחק מהיר ומאד תחרותי המותאם לכל הגילאים ואף למקומות סגורים. המשחק יאפשר לכל קבוצה לקבל ניקוד גבוה ובמשימות יחסית פשוטות שאינן מורכבות מחידות ברמה גבוהה במיוחד, והן נמשכות עד לשלוש דקות. שנמשכות עד לשלוש דקות. גיבוש נעים, קליל ומושלם לימי גיבוש קלילים במיוחד.
  • גם אתם יכולים להשתלט על העולם: פעילות זו מאפשרת לצוות לבחור ארצות או יבשות עליהן הן מעוניינות להשתלט. פעילות מקפיצה וצבעונית עם משימות שמשאירות טעם של עוד ללא הפסקה. פעילות זו מאפשרת עבודת צוות ברמה גבוהה, פתרון בעיות לעומק ואף דינמיקה קבוצתית איכותית.

יום כיף לחברה המתוכנן היטב יכולה להיות השפעה מתמשכת על מורל העובדים, שביעות הרצון והדינמיקה של הצוות. על ידי הבנת התרבות והיעדים של החברה שלכם, בחירת מגוון פעילויות מרתקות ומכילות, והבטחת איזון בין תחרות, יצירתיות ורגיעה, אתם יכולים ליצור אירוע בלתי נשכח שישאיר את העובדים שלכם תחושת מוערך, מחוברים ובעלי אנרגיה מחדש.

יום כיף לחברה שמאורגן על ידי חברת Team Dynamics אשר ידאגו לכך שלצוות שלכם יהיה יום כיף פורה, וחוויות מקרבות ומגבשות. יחד עם הצוות המקצועי של החברה, ושלכם, תקבלו רענון, אפקטיביות ויציאה מהשגרה בדיוק כמו שאתם צריכים וזקוקים.

הזמנת יום כיף לחברה

להזמנת יום כיף לחברה, תיאום מועד הפעילות וקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו את פרטיכם באתר או צרו קשר עם חברת Team Dynamics – ימי גיבוש בטלפון 077-4249179

ניתן לעקוב אחר הפעילויות שלנו גם בעמוד הפייסבוק שלנו.

יום כיף לחברה - שאלות ותשובות

כדי להפוך יום כיף של החברה למושך כוח עבודה מגוון, מומלץ לבחור מגוון פעילויות שמתאימות לתחומי עניין, העדפות ויכולות שונות. דאגו לאזן בין אתגרים פיזיים, נפשיים ויצירתיים, כמו גם פעילויות אישיות וצוותיות. בנוסף, בדקו היטב את הנגישות וההכללות של הפעילויות וזאת על מנת להבטיח שעובדים להם יש מוגבלות, הגבלות תזונתיות או צרכים ספציפיים אחרים יוכלו להשתתף וליהנות מיום הגיבוש.

חברת Team Dynamics תשמח להעניק לכם שירות, צרו עמנו קשר עוד היום: 077-4249179

פעולות גיבוש קבוצתי חיוניות ליום כיף של החברה, מכיוון שהן מספקות הזדמנויות לעובדים להירגע, להתחבר לעמיתיהם ברמה אישית יותר ולבנות מערכות יחסים חזקות יותר ברמה הקבוצתית. פעילויות אלו יכולות לכלול פיקניקים או ברביקיו, בתי קפה למשחקי לוח ותחנות עיסוי או ספא בנוסף לשאר הפעילויות המגבשות שהוצעו כאן מעלה.

חברת Team Dynamics תשמח להעניק לכם שירות, צרו עמנו קשר עוד היום: 077-4249179

לאחר יום הכיף בחברה, דאגו לאסוף משוב מהעובדים באמצעות סקרים, שיחות לא רשמיות או דיונים קבוצתיים על מנת להעריך את הצלחת האירוע ולזהות תחומים לשיפור או נקודות רגישות. השתמשו במידע זה כדי לשפר אירועים עתידיים, להבטיח שהם ימשיכו לעמוד בציפיות העובדים, לטפח תרבות חיובית במקום העבודה ולהשיג את היעדים הרצויים.

חברת Team Dynamics תשמח להעניק לכם שירות, צרו עמנו קשר עוד היום: 077-4249179

שתפו את הפוסט

כדאי לקרוא

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים בשנים האחרונות בעידן מודרני ומתקדם, אי אפשר לנהל ארגון או עסק בלי לפתוח את הראש ולראות מה

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף, זה מה שאנחנו עושים בתור אשים מבוגרים אנחנו יכולים לשכוח בקלות, כמה זה כיף סתם, לשחק האחד

הפקת אירועי גיבוש

הפקת אירועי גיבוש

כולם יודעים שחשוב להשקיע מאמצים עבור הפקת אירועי גיבוש, אבל אנחנו יודעים הרי, שלא תמיד יש לחברה או לארגון את

פעילות לצוות

פעילות לצוות

יש מחקרים רבים שעוסקים בקשר בין עובד למקום העבודה שלו ועל טכניקות שונות שמטרתן אחת: להצליח ולהעמיק את הקשר, ליצור

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים – כך תטעינו את רמת המוטיבציה אנחנו יודעים, זה לא קל לשמור על עובדים טובים נכון? לפעמים

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים

אתם מכירים את הסיטואציה, אתם מגיעים בכל יום מחדש ובכל בוקר מחדש למשרד. מכינים קפה, מתיישבים בכסא ומתחילים ביום העבודה.

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה – מהנה, מאתגר ויצירתי כולנו מתעוררים למציאות היומיומית שבה אנחנו עבדים לזמן. יום עבודה, הביתה, לימודים, משפחה.

פוסטים נוספים

הפעלות עובדים

הפעלות עובדים

כל מנהל יודע היטב כי התפקיד שלו הוא להצליח לגייס את העובדים כדי להביא לתוצרים איכותיים, אשר יקדמו את הארגון והחברה צעד נוסף קדימה. התפקיד

להמשך קריאה
גיבוש צוות מנהלים

גיבוש צוות מנהלים

אם בעבר היינו רגילים לראות ו/או לחוות ימי גיבוש צוות מנהלים רק בחברות וארגונים גדולים במיוחד הרי שכיום גם בעסקים קטנים ובינוניים אנו רואים לא

להמשך קריאה
גיבוש צוות עובדים

גיבוש צוות עובדים

יום גיבוש לעובדים נועדו לספק הפסקה משגרת היומיום ולתת להם קצת זמן להירגע. הם גם מספקים הזדמנות לחברה להראות את הערכתם לעבודתם. ארגונים מסוימים משתמשים

להמשך קריאה

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים וקבלו בחינם את חוברת הפעילויות שלנו

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים ותנו לנו לייצר לכם יום מושלם!

קיבלנו את פנייתכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם