ביחד ננצח

יום כיף לחברות

שתפו את הפוסט

מגוון איכותי של יום כיף לחברות

על החשיבות של יום כיף לחברות אין עוררין. כיום אנו עדים לעסקים רבים בכל סדר גודל המארגנים ימי גיבוש, סדנאות, הרצאות וימי כיף שונים לעובדים. בין אם מדובר בחברה של 5-10 עובדים ובין אם מדובר בתאגידים של מאות ואלפי עובדים. ימי כיף שכאלה תורמים לשיפור האווירה, לשדרוג תכונות ויכולות מקצועיות של העובדים ותורמות כמובן לחיבור בין העובדים לבית העסק.

מעוניינים להפיק לעובדי חברתכם יום כיף וגיבוש מהנה וייחודי? רוצים יום שייזכר כחוויה חיובית ואשר ערכיו ימשיכו ללוות את עובדי החברה בחיי היומיום שלהם? לנו ב-  Team Dynamics יש את המענה המושלם עבורכם עם שלל פעילויות איכותיות, מאתגרות ויצירתיות עבור יום כיף לחברות. הפעילויות מסופקות בהתאמה מלאה לצרכי, מאפייני ויעדי כול חברה, ארגון וצוות. הן מוצעות עם מערך הפקה מקיף, מדויק ומקצועי על כול היבטיו החל מהעברת ויישום תכנים מותאמים על ידי מנחים מוסמכים ומיומנים, דרך שירותי אירוח והסעדה ועד ליכולות תקציביות והתאמה ללוחות זמנים.

עם החברה המובילה Team Dynamics תזכו ביום גיבוש איכותי המותאם באופן מלא לצורכי החברה, מאפייניה ויעדיה. יום כיף לחברות מסופקים על ידינו בכול רחבי הארץ במתכונות שונות של סוגי פעילות וסדרי גודל, החל מגיבוש צוותים ועד ליום גיבוש ארגוני.

יש לנו את כל הידע, הניסיון והכלים על מנת לספק מענה מדויק ואיכותי לכל צורך, החל מפעילויות אינטימיות לצוותים של כעשרים איש ועד לתכנון, ארגון והפקת ימי חברה גדולים של מאות אנשים.

הצורך בגיבושו של ארגון

ניתן להשוות ארגון לפעילות ולגוף האדם, הנדרש לאחד בין אבריו וגורמיו השונים לכדי מכלול אחד הפועל באופן נכון, מסונכרן, מאוזן ויעיל. כידוע, אחד ממרכיביה הבסיסיים והמהותיים של החברה, האחראיים להצלחתה, הינו עובדיה.

למען יעילות תפקודם הם נזקקים לתנאים ולהכוונה נכונה, ולסביבת עבודה תומכת ומעודדת. כלומר, סביבה המשלבת צרכים ארגוניים ריאליים ויעילים של חלוקת תפקידים וסמכויות, קבלת החלטות, תקשורת ואחריות אישית וקבוצתית. זאת לצד סביבה המתחשבת ברגשות ובצרכים של פרטיה השונים, ומפתחת רגשות כדוגמת של הערכה ובטחון עצמי, תחושת שייכות, הנאה, התחשבות ואמון.

נתונים רבים אלו התורמים לפעילות מוצלחת של ארגון אינם נוצרים מעצמם והשגתם מתקבלת באמצעות שילובם באופני הניהול, ההתארגנות והפעילות של החברה. אחת הדרכים היעילות והמובילות ליצירת סביבת עבודה טובה, נכונה ופורייה היא בעזרת יום כיף לחברות כפי שיש לחברתנו להציע.

שלל סוגי פעילויות ליום כיף לחברות

כאשר מתכננים יום כיף לחברות ניתן לגלות עולם שלם של אפשרויות. ניתן לקחת את החברה לשטח ולעשות לעובדים פעילויות וניתן גם להזמין אומן או מרצה שיגיע למשרדים ויבצע את ההפעלה במקום. ניתן לקחת את העובדים לבית מלון, לישון בטבע או במתחם אירוח כלשהו וניתן להסתפק מפעילות מהבוקר עד הערב. חברות מסוימות אף מוסיפות הרצאה פה, ערב גיבוש שם. לא משנה מה תבחרו הרי שחשוב יהיה לעשות אותו לעתים קרובות כדי לשמור על האנרגיות הגבוהות במשרד ובבית העסק בכלל.

הפעילויות והסדנאות שלנו מבוססות על מגוון שיטות וטכניקות מתקדמות התורמות ליצירתיות. כך לדוגמא, אנו מפיקים ימי גיבוש וכיף בשטח בהתבסס על טכניקת SCAMPER, פעילויות  ODT ו- IDT, סדנאות מנהלים, ניווטי שטח על בסיס כתב חידה, שלל משימות וסיורים במרחבים עירוניים, הפעלות ומשימות בשטח המועברות דרך אפליקציות לטלפונים החכמים של המשתתפים, ושלל ימי כיף, טיולים וסיורים בשטח עם ג’יפים וברגל באתרים היפים ביותר ברחבי הארץ. כל זאת ועוד, לצד ארגון צורכי האירוח המבוקשים ליום כיף כדוגמת כיבוד קל של מאפים או פירות, שתייה קרה וחמה, ארוחה במסעדה או בטבע, ועוד מגוון פינוקים והפתעות.

אנו מציעים מגוון עשיר, איכותי וייחודי של יום כיף לחברות וחברות המותאמים באופן ספציפי לכול ארגון ולכול צורך, וכוללים שתייה קלה חמה וקרה, כיבוד קל, ארוחות מלאות וטעימות ועוד המון פינוקים. מדובר על ימי גיבוש ייחודיים ויצירתיים כדוגמת האפשרויות הבאות:

  • פעילות שטח בסגנון ODT – זוהי פעילות מהנה ומאתגרת בטבע או במרחב עירוני, אידיאלית לגיבוש צוותים שגן כול פרט בה משפיע על הצלחת הקבוצה. בבסיסה עומד ניווט בעזרת כתב חידה שנכתב לפי פרטיהם האישיים של חברי הקבוצה, והיא כוללת גם סיור מודרך מעניין ומרתק.
  • סיור אקטיבי בטבע – אידיאלי לגיבוש צוות ומנהלים, ומשלב שלל תרגילים ומשימות שטח קבוצתיות מהנות ומאתגרות, לצד שיחות על נושאים מקצועיים ואישיים שונים.
  • אתגר הג’יפים הגדול – משלבת אפליקציה מתקדמת ופעילות תחרותית ומלאת אדרנלין הדורשת עבודת צוות עם זמן תגובה מהיר לביצוע של כמה שיותר משימות.

ימי כיף מהנים ויצירתיים

כולם כולל כולם אוהבים ימי כיף. זה לא משנה במה הארגון או החברה שלכם עוסקים, כאשר אתם בונים ומתכננים ימי כיף לעובדים זה תמיד מלווה בתחושת התרגשות וציפיה ליום המיוחל, ובצדק. ליום הכיף הזה יש יתרונות רבים ומגוונים.

כאשר מדובר על ימי כיף חשוב לדעת לשבור את השגרה. על מנת באמת לשבור את השגרה יש כמה דברים בסיסיים שתוכלו לעשות על מנת שלא תהיה תחושה יותר מדי פורמלית במהלך יום הגיבוש:

  • אל תדברו על עבודה – אחד הדברים היותר חשובים לעשות במהלך יום כיף לחברות הוא פשוט לא לדבר על עבודה. לא להזכיר לקוחות, לא לשאול שאלות על מזכרים או דוחות, ולא להזכיר משימות. המטרה של יום הכיף הוא להשתחרר, ליהנות, לשבור שגרה ולהתרענן. כאשר אתם בתוך המשרד, דברו על עבודה ככל שאתם צריכים, מחוץ למשרד, בימי הכיף, השאירו את היום  הזה לכיף בלבד.
  • תשברו את הקרח – ימי כיף נועדו גם כדי לשבור את הקרח. אם יש פורמליות בין היררכיות שונות בתפקידים בחברה, זה הזמן קצת לרכך את ההיררכיה. חלילה לא באופן שיגרום לאנשים לאבד את הפורמליות טוטאלית בתוך המשרדים לאחרי כן, אבל כן לתת מקום לשיחות יותר אישיות. לחוות ביחד יום כיף מגבש עם חוויות וזכרונות נעימים יביאו אך ורק לתחושה וקשר חזק יותר בהמשך במהלך הזמן בחברה.
  • תשתפו בשיקולים לבחירת יום הכיף – אם בחרתם להתייעץ עם החברה על בחירת יום הכיף, עשו זאת באופן כנה ובשקיפות מלאה. תוכלו להוציא סקר בחברה שמנסה להבין ולגלות מה כולם אוהבים, או שתפו את העובדים ונסו לקבל החלטה ביחד. כאשר אתם משתפים את העובדים על יום הכיף ועל בחירת הסגנון, יש תחושת גיבוש כבר מקבלת ההחלטה, מה שהולך לחזק את היום עצמו ולהפוך אותו למיוחד יותר.

עימנו תזכו ליום כיף חברה מהנה ויצירתי מחוץ לקופסא, התורם לגיבוש הצוות ולהעלאת האפקטיביות שלו. היצירתיות באה לידי ביטוי בלימוד תוך כדי עשייה המובילה לחשיבה אחרת, ולא אחת מבוססת על תהליך יצירה ללא אילוצים או מגבלות אשר בו השמים הם הגבול. זאת לצד הבנה שאין מקום לכישלון ומציאת פתרונות מהירים בזמנים נתונים ומוגבלים. ימי הכיף שלנו לא רק מאוד מאתגרים ומהנים אלא גם תורמים לחדשנות בארגונים על ידי גישה יצירתית ושונה.

סדנאות ליום כיף לחברות

חברת TEAM DYNAMICS מתמחה בארגון והפעלה של יום כיף לחברות, סדנאות גיבוש לעובדים ופעילויות לארגונים. הפעילויות צריכות להתאים לאופי העובדים, לגילם, למטרות יום הכיף שלכם ועוד. לדוגמה: יש פעילויות המתאימות לימי כיף כאשר, בין היתר, המטרה היא למצוא עובדים המתאימים לקידום ניהולי בחברה. במקרה כזה למשל נחפש בעובדים תכונות מסוימות כמו יצירתיות, מנהיגות ושת"פ העשויות להתגלות בפעילות המתאימה. מטרות נוספות יכולות להיות פיתוח קישורים שונים, שיפור שת"פ, גיבוש הצוות ולעתים פשוט לעשות כיף טהור שהמטרה שלו היא לנקות את הראש מהעבודה היומיומית הלחוצה והשוטפת וצבירת אנרגיות מחודשות.

יום כיף לחברות

איך נבחר את הפעילויות ליום הכיף של החברה?

  • תקציב – ראשית תרצו לבחון את התקציב שלכם ולראות כמה אתם רוצים להשקיע ביום כזה. זה לא סוד, על סמך התקציב הכל מסתובב ומשתנה ולכן חשוב שתוודאו היטב כמה אתם יכולים להשקיע ביום הכיף. יום כיף לחברות לא כולל רק את הגיבוש עצמו אלא גם במקרים מסוימים הסעות, ארוחות, וגם שי קטן לעובדים למזכרת שתשאיר טעם של עוד וזיכרון מתוק. 
  • מטרות – כפי שאמרנו קודם לכן – מטרות יום הכיף ישפיעו במידה ניכרת על בחירת הפעילויות והאטרקציות ביום הגיבוש. האם אתם מעוניינים לתגבר את התחרות בין העובדים כך שתשפיע גם על האפקטיביות העסקית? האם אתם מעוניינים ללמד את העובדים לבצע קבלת החלטות תחת לחץ או תוך התייעצות קבוצתית? האם אתם מבקשים אך ורק יום לניקוי ראש והתרעננות? לכל אלו יש השפעה גם על חיי היומיום לאחר יום הגיבוש. וכך תוך שבירת השגרה, תוכלו גם להשיג מטרות חשובות לשיפור איכות החיים גם ברמה האישית, ובטח ברמה העסקית.
  • מיקום – בחרו האם אתם רוצים לקחת את העובדים למקום כלשהו (עשוי לדרוש הסעה מאורגנת למשל) או לעשות את יום הכיף במתחם החברה. למיקום יש משמעות גבוהה מאד. אם אתם בוחרים באיזור מרוחק יחסית דאגו שיהיה מקום מיוחד, עם נוף ייחודי שלא רואים כל יום. אחרת חבל לנסוע רחוק כל כך. למיקום מרוחק יש את הייחודיות שלו לגבש את האנשים בדרך אחרת, ובקסם שלו, ובטח כאשר אתם מתמקדים ומתרכזים בטבע ובנופים. אם בחרתם את יום הכיף בתוך מתחם החברה תוכלו להפוך את מתחם החברה לזירת משחקים, חידונים ושעשועים. אנחנו בטים דיינמיקס נדע להפוך את המשרדים שלכם למרכז גיבוש ייחודי ומרגש שישבור לכם שגרה.
  • אתגרים ואדרנלין – גם אם מתחשק לכם יום 'בטן גב' חשוב לא לוותר על האדרנלין כאשר אתם קובעים יום כיף לחברות כי בלעדיו, יהיה פחות אפקטיבי. לפחות חלק מהפעילויות חייבות לשתף אתגרים ואדרנלין כדי לעורר את היצר התחרותי והאנרגיות של העובדים. כך כולם יחזרו מרוצים, רעננים, ועם הנאה גדולה מאתגרים מעניינים שישאירו זכרונות מצחיקים ונעימים ויציבו רף לימי הגיבוש הבאים.

הזמנת יום כיף לחברות

כל יום כיף וגיבוש שאנו מפיקים מתוכנן על כול פרטיו באופן מקצועי ומוקפד בהתאם למאפייני וצורכי החברה, וכן בהתאמה ללוחות זמנים והגדרות תקציב. כמו כן, כול פעילות, הדרכה או סיור שאנו מספקים מועברים על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שהינם מנוסים, מיומנים ומסורים, ויעשו את המיטב על מנת להעניק לעובדי חברתכם יום מהנה, ייחודי ובלתי נשכח. כי הדבר החשוב לנו ביותר בהפקת יום כיף לחברות הוא שביעות הרצון שלכם מהיום המרגש, שבירת השגרה וההנאה, לצד ביטחון, שירות אדיב סבלני ומקצועיות ברמה גבוהה.

לתיאום מועד ולקבלת עוד מידע אודות יום כיף לחברות מהנה ואיכותי בהתאמה מלאה לכול חברה וצרכיה, השאירו את פרטיכם באתר או צרו קשר עם חברת Team Dynamics בטלפונים 054-8046746 ו- 04-6288448.

ניתן לעקוב אחר הפעילויות שלנו גם בעמוד הפייסבוק שלנו.

שתפו את הפוסט

כדאי לקרוא

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים בשנים האחרונות בעידן מודרני ומתקדם, אי אפשר לנהל ארגון או עסק בלי לפתוח את הראש ולראות מה

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף, זה מה שאנחנו עושים בתור אשים מבוגרים אנחנו יכולים לשכוח בקלות, כמה זה כיף סתם, לשחק האחד

הפקת אירועי גיבוש

הפקת אירועי גיבוש

כולם יודעים שחשוב להשקיע מאמצים עבור הפקת אירועי גיבוש, אבל אנחנו יודעים הרי, שלא תמיד יש לחברה או לארגון את

פעילות לצוות

פעילות לצוות

יש מחקרים רבים שעוסקים בקשר בין עובד למקום העבודה שלו ועל טכניקות שונות שמטרתן אחת: להצליח ולהעמיק את הקשר, ליצור

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים – כך תטעינו את רמת המוטיבציה אנחנו יודעים, זה לא קל לשמור על עובדים טובים נכון? לפעמים

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים

אתם מכירים את הסיטואציה, אתם מגיעים בכל יום מחדש ובכל בוקר מחדש למשרד. מכינים קפה, מתיישבים בכסא ומתחילים ביום העבודה.

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה – מהנה, מאתגר ויצירתי כולנו מתעוררים למציאות היומיומית שבה אנחנו עבדים לזמן. יום עבודה, הביתה, לימודים, משפחה.

פוסטים נוספים

הפעלות עובדים

הפעלות עובדים

כל מנהל יודע היטב כי התפקיד שלו הוא להצליח לגייס את העובדים כדי להביא לתוצרים איכותיים, אשר יקדמו את הארגון והחברה צעד נוסף קדימה. התפקיד

להמשך קריאה
גיבוש צוות מנהלים

גיבוש צוות מנהלים

אם בעבר היינו רגילים לראות ו/או לחוות ימי גיבוש צוות מנהלים רק בחברות וארגונים גדולים במיוחד הרי שכיום גם בעסקים קטנים ובינוניים אנו רואים לא

להמשך קריאה
גיבוש צוות עובדים

גיבוש צוות עובדים

יום גיבוש לעובדים נועדו לספק הפסקה משגרת היומיום ולתת להם קצת זמן להירגע. הם גם מספקים הזדמנות לחברה להראות את הערכתם לעבודתם. ארגונים מסוימים משתמשים

להמשך קריאה

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים וקבלו בחינם את חוברת הפעילויות שלנו

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים ותנו לנו לייצר לכם יום מושלם!

קיבלנו את פנייתכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם