ביחד ננצח

יום גיבוש לעובדים

שתפו את הפוסט

אתם מכירים את הסיטואציה, אתם מגיעים בכל יום מחדש ובכל בוקר מחדש למשרד. מכינים קפה, מתיישבים בכסא ומתחילים ביום העבודה. אותם הפקקים, אותן הפנים, אותם הקירות. לרגע שלא תחשבו שזה רע, שגרה היא דבר נהדר. אך על מנת שבאמת תוכלו ליהנות ממנה, כדאי לשבור אותה מדי פעם. זה לא משנה באיזה תפקיד אתם, בכיר, או בכיר פחות. מנהלי משרד, מזכירים ומזכירות, או מנכ"לים. כאשר מדובר בשבירת השגרה של חיי היומיום במשרדים, או בחברות באופן כללי מדובר על צעד שיכול לעשות רק טוב לכולם.

בחירת יום גיבוש לעובדים היא אתגר בפני עצמו ולכן חשוב לעשות זאת בצורה מדויקת ומסודרת. בדרך כלל, גיבוש חברתי נעשה על ידי מחלקת משאבי אנוש בחברה. באם אין בנמצא, תמיד אפשר שהאחראיים על כוח האדם גם אם אינם מחלקה של משאבי אנוש יעשו את כל הבדיקות הרלוונטיות.

יום גיבוש לעובדים זו המומחיות שלנו ולכן אם אתם זקוקים ליום שכזה אנו נשמח להכיר אתכם ואת הארגון שלכם, להציג לכם את קטלוג הפעילויות הייחודיות והמקוריות שלנו וכמובן במידה ולא מצאתם פעילויות הרלוונטיות עבורכם – נשמח לייצר עבורכם פעילויות מותאמות אישית לצרכים שלכם.

לשבור את המחיצות בין העובדים זו דרך מצויינת לקבל את כל היתרונות שאפשר לקבל רק ביום גיבוש לעובדים. נכון, לא פעם אנחנו נתקלים במנהלים ובבעלי עסקים המפקפקים במשמעות שיש ליום מהסוג הזה לעובדים. אבל, בעידן בו 'מחוברות', היא שם המשחק, הניסיון של בעלי עסקים לשמור על העובדים, זו הדרך להבטיח את יציבות החברה, הרי שאי אפשר להתעלם מהשירות אותו יום גיבוש לעובדים יכול למלא עבור החברה.

טים דיינמיקס מתמחה בארגון ימי גיבוש לעובדים וארגונים בכל סדר גודל, כולל יצירת הפעלות וסדנאות בהתאמה אישית לצרכי הארגון ולפי המיתוג שלו ותחום עיסוקו. החברה בעלת צוות מוכשר, יצירתי ומלא אנרגיות שישמח להפעיל את העובדים שלכם בשטח ולהדריך אותו בין הפעילויות והתחרויות השונות.

אז מהו יום גיבוש לעובדים וכיצד הוא מורכב?

יום גיבוש לעובדים הוא יום בו המעסיק מוציא את העובדים בארגון למעין יום חופש, אולם שיום החופש הינו בארגון החברה. כלומר החברה מפיקה עבור העובדים יום, ערב או יותר מכך, המלא בפעילויות, סידור אוכל ולעתים גם סידורי לינה. כמובן שהחברה דואגת גם להסעות, ביטוח, מאבטח אם צריך ועוד.

יום גיבוש לעובדים יהיה בדרך כלל בנוי מאטרקציות ו/או פעילויות שונות, הפסקות לאוכל בין לבין ועוד. לעתים ימי הגיבוש נועדו רק לכיף ולאוורור העובדים ושחרורם מהלחץ היומיומי ולעתים יום הגיבוש בעל מטרות נוספות כמו גיבוש עובדים חדשים אל צוות קיים, חידוד או מציאת תכונות אופי בעובדים, גיבוש למנהלים שכולל גם הכשרות מקצועיות ועוד.

למה ימי גיבוש חשובים לחברה?

זה ידוע שמקום העבודה הוא הבית השני של כולנו. יש ימים שאנחנו מבלים בו את רוב שעות היממה, ויש ימים שפחות. ולכן, הקשרים שאנחנו יוצרים בו עם האנשים הם החשובים ביותר.

חיזוק הקשרים הללו באמצעות יום גיבוש לעובדים יביא לא רק לתחושה טובה יותר בתוך החברה מבחינת הדינמיקה של הקולגות, אלא גם לתפוקת עבודה טובה יותר בסופו של דבר.

אנשים שמתקשרים טוב יותר, מגיעים שמחים יותר לעבודה בבוקר. חיזוק הקשרים החברתיים בתוך הארגון הוא אחד הצעדים החשובים ביותר להצלחה, גם ברמה האישית, וגם ברמה העסקית.

האם יום גיבוש הוא בהכרח יום אחד?

התשובה היא לא כמובן. יום גיבוש נקרא כך כיוון שבדרך כלל מדובר ביום אחד, אולם לעתים מדובר בסוף שבוע או אפילו שבוע נופש לעובדים, לעתים יומיים, לעתים שלושה ימים וכו'. כמובן שבמקרה כזה זה לא יקרה יום גיבוש אלא סופ"ש גיבוש או כמה ימי גיבוש וכו'.

היתרונות של ימי גיבוש בעסק שלכם:

  • טעינת מצברים – בראש ובראשונה אתם מספקים לעובדים שלכם מעט זמן להתאווררות. כולנו חיים במרוץ היום יומי הקדחתני להשגת חיים טובים יותר ו/או מטרות כלשהן. המרוץ לא נגמר עד שאנחנו נגמרים ולכן חשוב לזכור לעצור מדי פעם, לחיות, ליהנות, לחוות ולהתאוורר כמובן. עובד שמותש נפשית ויש עליו עומס נפשי מצטבר עשוי שלא לעבוד כראוי ובוודאי שלא למצות את מלוא הפוטנציאל שלו בעבודה.
  • גיבוש הצוות – בין אם הרגע קיבלתם עובדים חדשים למחלקה החדשה בעסק ואתם רוצים לגבש אותם במהירות אל יתר העובדים בעסק ובין אם אתם פשוט רוצים לגבש את העובדים שכבר עובדים בעסק זמן מה – הרי שמדובר במשימה חשובה מאוד. עובדים מגובשים הם עובדים שנוח ונעים להם יותר במקום העבודה שלהם ולכן גם יתפקדו טוב יותר בענייני תפקידם בחברה.
  • מציאת תכונות אופי – בין אם אתם רוצים לאפשר לעובדים לחדד כישורים לא מלוטשים ובין אם אתם רוצים לקדם עובד לניהול או סתם לבחון את העובדים ותכונות האופי שלהם כדי להתנהל בצורה נכונה מולם ולנהל אותם בצורה נכונה ומקצועית הרי שימי הגיבוש הללו אמורים לעשות את העבודה.
  • יצירה של תחושת שייכות – על כך כבר דיברנו כמובן. מי שמרגיש שייך לחברה ולארגון, מי שמרגיש שרואים אותו ומכירים ביכולותיו, ימשיך לבוא לעבודה בחשק וברצון. אתם רוצים לשמור את העובדים שלכם שמחים ומרוצים, כי כך תקבלו את הטוב ביותר שהם יכולים להציע ותמנעו תחלופה מתמדת של העובדים.
  • גיבוש מוביל לשיתופי פעולה – עסק מצליח הוא כזה שנעזר בשיתוף הפעולה של העובדים בשביל ליצור דברים חדשים. הרי אם אתם רוצים להוציא את הטוב ביותר מהעובדים שלכם, הרי שהפריה הדדית, היא הדרך לעשות זאת. איך העובדים ירגישו מחוברים זה לזה ושיש להם על מי להישען, אם לא ניצור עבורם פלטפורמה לחיבורים מהסוג הזה?
  • אתם מקבלים הזדמנות להעשיר את הידע של העובדים – לא תמיד ידע עובר דווקא דרך הרצאה פרונטלית. לעיתים, דווקא החוויה עצמה, היא זו שמקנה לעובד יכולות חדשות, אשר יבואו לידי ביטוי בהמשך, בפעילות השוטפת של החברה והארגון.
יום גיבוש לעובדים

איך לבחור נכון יום גיבוש לעובדים כדי שיהיה מושלם

אם אינכם בטוחים לגבי איזה יום גיבוש לעובדים אתם מעוניינים לעשות תמיד ישנן דרכים לבדוק מה אנשים אוהבים. תוכלו להוציא סקר במייל לכולם, תוכלו לשוחח על כך עם כולם בפגישה ייעודית שתגרום לכל אחד ואחת להרגיש חלק, ותוכלו פשוט להתייעץ עם אנשי המקצוע המתמחים בנושא חברות השונות המקיימות ימי גיבוש, ותוך כך לדעת מה הכי עובד.

כאשר אתם בוחרים ימי גיבוש לחברה יש להתחשב במספר פרמטרים בסיסיים וחשובים מאד:

  • נגישות – נגישות היא אחד הפרמטרים היותר חשובים עבור ימי גיבוש. אם יש בחברה אנשים בעלי מוגבלות כלשהי, חשוב שיוכלו להרגיש חלק מיום הגיבוש. אם אתם בוחרים מסלול טיול על המסלול להיות מונגש, קל ונוח. אם אתם בוחרים פעילות מאתגרת או משחק כלשהו, יש לוודא שיש נגישות בכניסה למבנה, וכסאות מותאמים ברמת הנגישות. אתם לא רק מביאים ערך כך לאנשים שאתם עובדים עמם, אלא באמת גורמים להם להרגיש שיש להם על מי לסמוך ושהם חלק בלתי נפרד מהארגון או החברה.
  • התחשבות בהעדפות קולינריות – כמעט ואין יום גיבוש ללא אוכל. מן הסתם אולי תבקשו מחברי המשרד להביא עמם מאכלים אלו ואחרים לארוחת בוקר, אך הארוחה העיקרית של היום תהיה מגובשת, וביחד, ובטח באיזו מסעדה מיוחדת או על פי תפריט קייטרינג. כך או כך, חשוב מאד שתדעו להתחשב בהעדפות הקולינריות של העובדים בחברה. אם ישנם עובדים להם יש רגישות ללקטוז, או אלרגיות, חשוב שתדעו זאת ואף תוודאו לפני שאתם מזמינים מקום במסעדה כלשהי או קייטרינג. אם ישנם טבעוניים, דאגו לחלופה ראויה למנות העיקריות עבור הטבעוניים. גם פעולה זו תראה ערך מאד גבוה מול העובדים על מנת שבאמת ירגישו שהם חלק מהחברה, ושיש מי שדואג להעדפות שלהם ולרגישויות שלהם.
  • לבחור פעילות שעדיפה על כולם – אנחנו יודעים, זה מאתגר, ואף פעם אי אפשר באמת לבחור פעילות שכולם אוהבים. בדיוק לשם כך אנחנו בחברת טים דיינמיקס דאגנו לכם למגוון של רעיונות לפעילויות וימי גיבוש לעובדים. כל שעליכם לעשות הוא באמת לנסות ולהבין מה פחות או יותר כולם אוהבים, ומשם להתקדם. אם כולם אוהבים גיבוש קבוצתי, ישנן פעילויות המביאות לקבלת החלטות משותפת תוך כדי פעילות מאתגרת ומעניינת. אם אתם מחפשים פעילות יתר תחרותית, יש מגוון של אופציות החל משעשועונים, חידות, ועד לגיבוש אתגרי המשלב גם ספורט אתגרי.

הבחירה היא לא פשוטה, ולא תמיד אפשר לקלוע לטעם של כולם. אך אם אתם מכירים היטב את האנשים אצלכם בחברה תוכלו מהר מאד לדעת מה להכין בצד הקולינרי של יום הגיבוש, ובטח לבטח מה לארגן בצד הפעיל יותר מבחינת תפעול חברתי.

האם כדאי לארגן בעצמנו או דרך חברה חיצונית?

כעת נכנסת השאלה האם אנחנו רוצים לארגן את יום הגיבוש בעצמנו או דרך חברה חיצונית. הרי שדרך חברה חיצונית זה עולה כסף ומצד שני הזמן והמשאבים הנוספים שנשקיע בארגון יום גיבוש לעובדים בעצמנו או לאפשר לאחד העובדים לבצע את זה – אלו עלויות שגם ככה עשויות להתקזז עם עלויות החברה החיצונית.

מול חברה חיצונית ניתן לאפיין ולהגדיר את המטרות של יום הגיבוש ואת הצרכים שלנו ובהתאם לכך החברה, עם הניסיון והמשאבים שלה, תוכל לארגן את יום הגיבוש בהתאם.

טים דיינמיקס – ימי גיבוש בהתאמה אישית וברמה הגבוהה ביותר:

טיפ דיינמיקס תשמח לארגן עבורכם את יום הגיבוש החלומי, האטרקטיבי והמלא באקשן וכל טוב. כל מה שאתם צריכים במקום אחד. החברה שמה דגש על מקצועיות, אמינות, שירות הרמה הגבוהה ביותר וכמובן חדשנות. אנו מציעים עשרות פעילויות מקוריות ואטרקטיביות שיתרמו לגיבוש וההנאה של העובדים ואף ניתן לשלב את תכני ומאפייני העסק בפעילויות כמו תחומי עיסוק, מיתוג ועוד.

פעילויות אפשריות ליום גיבוש לעובדים

באתר מגוון פעילויות אטרקטיביות ליום גיבוש לעובדים לבחירה החל ממירוצי ג'יפים ומשימות בשטח, דרך פעילויות טריוויה ושעשועונים, סדנא לבניית טילים ושיגורם, המרוץ למיליון עם עשרות משימות אטרקטיביות, המקדש הארור הנחשבת לפעילות אטרקטיביות עם אתרי לימוד חווייתיים ועוד. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

להפקיד את העבודה בידי אנשי מקצוע

אנחנו מפצירים בכם לתת לנו לעזור לכם כי אנחנו יודעים עד כמה אתם עמוסים במטלות לעייפה. אין ארגון או חברה שיש לה את המשאבים להביט על התמונה המלאה ולפעול בשביל להפוך יום גיבוש לעובדים לנפלא באמת. זה בסדר, אתם באמת לא צריכים להיות אחראים כל הזמן, לכל דבר. בשביל זה, יש אותנו. Team Dynamics היא חברה המתמחה בתחום וכזו שיש לה את היכולת להפוך כל יום גיבוש ליום מיוחד. אנחנו מגיעים עם רעיונות חדשים, אנשי צוות מעולים וכל מה שצריך, פשוט, כדי שאתם תרוויחו עובדים שמחים ומעולים ממש.

ימי גיבוש לעובדים

רוצים לארגן ימי גיבוש לעובדים? כמובן שאתם רוצים שהחוויה תהיה בלתי נשכחת ותחבר בין עובדי הארגון, תייצר גיבוש ואיחוד בין עובדי החברה.

בכל עת בא בוחרים להוציא יום גיבוש לאור, מתחילות תהיות רבות לגבי, אופן הגיבוש, מיקום, סוג הפעילות, האם ישנה אוכלוסיות מיוחדות שצריך לחשוב על צרכיהם, לדוג' צמחוניים, טבעוניים ואוכלי כל שאוהבים את החופש שלהם, דתיים וחילוניים וכדו', מצב לא הכי פשוט אך ניתן לפתרון מהיר.

בימי גיבוש לעובדים ישנם פעילויות רבות אותן ניתן לבצע, ניתן גם לאחד בין פעילויות שונות ולייצר פעילות חדשה ומיוחדת לארגון שלך, הרעיון המרכזי הוא להרים את המורל החברתי וליצור גיבוש אשר ייצר הכנסה נוספת ותועלת רבה בתקשורת בין עובדי החברה.

ארגון ימי גיבוש לעובדים

בעת ארגון יום גיבוש לעובדים אנו נמצא את כל החיבורים שניתן לקיים בין עובדי החברה וניצור פעילות מותאמת להעדפות הארגון. על ידי מענה על שאלון ותיאור מעמיק של הקשיים והשינויים אליהם הארגון חותר, ניתן לכוון את יום הגיבוש לתועלת אותה אנו רוצים להפיק.

חשוב מאוד להבין את כל הדברים האפשריים קודם לכן, על ידי כך ניתן ליצור גיבוש שירים את המורל של כולם גבוה.

Team Dynamics המומחים להפקת ימי גיבוש לעובדים

אצלנו בטים דיינמיקס תמצא מבחר ענק לפעילויות יום גיבוש לעובדים של החברה שלך, כנס לכל אחד מהקישורים ותמצא עולם שלם של חוויה שלא נגמרת, כל הסבר ושאלה יענו באהבה על ידי צוות המומחים שלנו שלא יתנו לך לצאת ללא חיוך של מיליון דולר.

אנו דוגלים במקצועיות על, חדשנות שלא ראיתם עדיין, טירוף חושים שישאיר אתכם רכובים על גבי זכרונות לאורך זמן רב, בנוסף אנו נתאים לך אירוע " תפור" במדויק לצרכים שלכם, אז אצלנו תקבלו יום גיבוש שלא עלה בראשכם ואם כבר תכננתם משהו גרנדיוזי, אנחנו כאן כדי להגשים אותו למציאות המוצלחת ביותר.

אתגרים ליום הגיבוש

כשאנו מחליטים ליצור יום גיבוש לעובדים של הארגון שלנו, אנו מוצאים כי תהליך יצירת יום הגיבוש אינו דבר של מה בכך, בכל חברה קיימים סוגים שונים של אנשים עם אמונות שונות ודרכי בילוי שונים, ליצור גיבוש ולעבוד עם כל העובדים יחד כשכולם מרוצים, זה לא פשוט, אך זאת בדיוק האמנות שלנו, אנו יודעים לחבר את כל הקצוות לכדי אטרקציה מטורפת  ומחברת שתיקח את כולם לעננים.

ככל שהארגון מורכב מגוונים שונים של אוכלוסיות ועובדים, כך קשה יותר לייצר יום גיבוש המותאם לכולם, לכן כדאי מאוד להתייעץ עם הצוות האלוף של TEAM DYNAMICS ולחבר את כל הפרטים לכדי גיבוש מטריף שכל העובדים בחברה שלך לא יפסיקו לדבר עליו גם חודשים רבים לאחר האירוע.

ימי גיבוש לעובדים

למה חשוב לארגן ימי גיבוש לעובדים?

כשאנו עובדים זמן רב באותה העבודה, נוצרת שחיקה וירידת מוטיבציה, חברות שמבינות את הפסיכולוגיה העומדת מאחורי הצלחתם, מבינות כי עובד מאושר הוא עובד שיוצר לחברה אושר ועושר, על כן חשוב ביותר לקיים ימי גיבוש לעובדים וליצור אטרקציות ושינויים קלים המעלים את רמת המוטיבציה ומייצרים חיבור חזק יותר בין עובדי החברה.

התאמת הפעילות אותה נקיים ביום הגיבוש  ריכה להיות גמישה ומותאמת לתוואי עובדי החברה, ישנם חברות עם סגנון יותר ספציפי וחברות ורסטיליות עד כדי קושי רב במציאת מכנה משותף הפוגע לכולם או לפחות לרוב. עם שנות פעילות חברת Team Dynamics למדה החברה לייצר פעילות מגוונות ורבות הפוגעות לכל ארגון וחברה בדיוק במרכז המטרה.

ימי גיבוש בהתאמה אישית

אז יש לכם רעיון מטורף בראש שאתם חולמים לבצע, אך אתם לא מוצאים בדיוק את מה שחיפשתם? יש לכם וויזיון משוגע שלדעתכם זה יום הגיבוש שהצוות של הארגון שלך צריך? אנחנו בעלי ניסיון עתיר שנים בלתפור את האיכויות הטובות ביום וליצור יום גיבוש מטורף בדיוק כמו שחלמתם.

אתם מכירים את החברה שלכם ויודעים טוב מאוד מה מתאים ביותר בשבילכם, ניתן למצוא מאות פעילויות שונות מוכנות, לעומת זאת ניתן לייצר פעילות מדויקת למטרה של הארגון שלך, הרי בסוף התוצאה הרצויה היא הצלחה ביום הגיבוש וחיבור חזק יותר של הצוות, גם אם מדובר בימי גיבוש לעובדים או גיבוש צוות מנהלים.

ניתן לעקוב אחר הפעילויות שלנו גם בעמוד הפייסבוק שלנו.

שתפו את הפוסט

כדאי לקרוא

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים בשנים האחרונות בעידן מודרני ומתקדם, אי אפשר לנהל ארגון או עסק בלי לפתוח את הראש ולראות מה

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף, זה מה שאנחנו עושים בתור אשים מבוגרים אנחנו יכולים לשכוח בקלות, כמה זה כיף סתם, לשחק האחד

הפקת אירועי גיבוש

הפקת אירועי גיבוש

כולם יודעים שחשוב להשקיע מאמצים עבור הפקת אירועי גיבוש, אבל אנחנו יודעים הרי, שלא תמיד יש לחברה או לארגון את

פעילות לצוות

פעילות לצוות

יש מחקרים רבים שעוסקים בקשר בין עובד למקום העבודה שלו ועל טכניקות שונות שמטרתן אחת: להצליח ולהעמיק את הקשר, ליצור

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים – כך תטעינו את רמת המוטיבציה אנחנו יודעים, זה לא קל לשמור על עובדים טובים נכון? לפעמים

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים

אתם מכירים את הסיטואציה, אתם מגיעים בכל יום מחדש ובכל בוקר מחדש למשרד. מכינים קפה, מתיישבים בכסא ומתחילים ביום העבודה.

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה – מהנה, מאתגר ויצירתי כולנו מתעוררים למציאות היומיומית שבה אנחנו עבדים לזמן. יום עבודה, הביתה, לימודים, משפחה.

פוסטים נוספים

הפעלות עובדים

הפעלות עובדים

כל מנהל יודע היטב כי התפקיד שלו הוא להצליח לגייס את העובדים כדי להביא לתוצרים איכותיים, אשר יקדמו את הארגון והחברה צעד נוסף קדימה. התפקיד

להמשך קריאה
גיבוש צוות מנהלים

גיבוש צוות מנהלים

אם בעבר היינו רגילים לראות ו/או לחוות ימי גיבוש צוות מנהלים רק בחברות וארגונים גדולים במיוחד הרי שכיום גם בעסקים קטנים ובינוניים אנו רואים לא

להמשך קריאה
גיבוש צוות עובדים

גיבוש צוות עובדים

יום גיבוש לעובדים נועדו לספק הפסקה משגרת היומיום ולתת להם קצת זמן להירגע. הם גם מספקים הזדמנות לחברה להראות את הערכתם לעבודתם. ארגונים מסוימים משתמשים

להמשך קריאה

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים וקבלו בחינם את חוברת הפעילויות שלנו

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים ותנו לנו לייצר לכם יום מושלם!

קיבלנו את פנייתכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם