ביחד ננצח

ימי כיף לעובדים

שתפו את הפוסט

ימי כיף לעובדים - זה לא רק לשם הנאה

משחקים, כיף, שמחה – לפעמים זה לא בדיוק מה ששייך למקום העבודה. אבל בעצם, למה לא? אנחנו מבלים כל כך הרבה זמן בעבודה. האם זה לא אמור להיות חשוב גם לשחרר קצת קיטור, לצחוק וליהנות עם עמיתכם לעבודה? רובנו חושבים שכן! במיוחד כשאתם מוסיפים את היתרונות העסקיים של יום גיבוש לעובדים, כמו מעורבות עובדים, פרודוקטיביות ועוד.

כיום לא קשה למצוא ימי כיף לעובדים, ימים מגבשים עם חוויות ופעילויות לא שגרתיות ובכלל רגעים בהם ננתק את הצוות מהעבודה היומיומית ועדיין ניתן להם ערך משמעותי שמביא לרענון וכוחות מחודשים. מה היתרונות בתכנון ימי כיף לעובדים ואיך זה בא לידי ביטוי גם בתוך העבודה עצמה? מיד נגלה לכם את הכל.

הסיבות העיקריות לחשיבותם של ימי כיף לעובדים

אנחנו יודעים בדיוק מה אתם ומה הצוות שלכם מרגיש. השגרה היא אכן מבורכת אבל היא יכולה להביא גם לשחיקה מאד משמעותית ולכן חשוב לטפל בה כמה שיותר ביצירתיות וכן, לשבור אותה מדי פעם.

זה לא סוד, כל אחד ואחת מאיתנו זקוקים להפסקה מהיומיום ומהשגרה ולא משנה באיזה תפקיד אנחנו נמצאים. בין אם זהו תפקיד בכיר ובין אם זהו תפקיד שאינו בכיר, כך או כך הניתוק מהיומיום גורם לנו להיות יצירתיים יותר, חדים יותר, ומחודשים בכוחות.

ככל שאנו מתבגרים, העבודה משתלטת על השגרה שלנו ועל רוב חלקי חיינו. זה לא רק גורם לנו להיות משעממים אלא גם מוביל ללחץ ולבעיות בריאותיות אחרות. מחקר מצא שעסקים מפסידים רבות בגלל היעדרות של העובדים מהעבודה. עובדים מאושרים שנהנים בעבודה נוטים יותר להימנע מההשפעות השליליות של מתח וחרדה.

כארגון, תפקידכם לוודא שהעובדים שלכם גם נהנים במקום העבודה. כאשר חברות נותנות עדיפות לאושרם של העובדים, במיוחד בשילוב של ימי כיף לעובדים בשגרת העבודה היומית, התוצאה היא סביבת עבודה חיובית יותר, ובעקבות כך העובדים והעסק שלכם מצליחים יותר. מעסיקים רבים פונים לארגון ימי כיף לעובדים כדי להגביר את רווחתם של העובדים שלהם ולהפוך למעסיק מועדף.

איך תדעו מה העובדים שלכם אוהבים ואיזה יום גיבוש תוכלו לארגן? אפשר לעשות סקר, אפשר לבקש ממחלקת משאבי אנוש לדאוג להכל לאחר בדיקה מקיפה על אילו ימי כיף הם הכי מבוקשים, וכמובן חשוב לוודא שאלו גם הופכים את הצוות ליצירתי יותר, בעל כוחות מחודשים וכולל בתוכו אלמנטים חברתיים שאינם מקושרים לאו דווקא ישירות לעבודה.

כל היתרונות העומדים מאחורי ימי כיף לעובדים

את רוב שעותינו אנחנו מבלים במקום העבודה שהפך לבית שני, אבל מסוג אחר. אנחנו מכירים חברים חדשים, חברים לחיים אפילו. מחזקים חברויות ומתקדמים במקום העבודה בו אנחנו מקבלים סיפוק מקצועי משמעותי, ומשפרים את איכות החיים שלנו.

יחד עם זאת כל הסיטואציה הזאת היא לא פשוטה והופכת את חיינו לכאלה שיש להם תבנית מאד שגרתית וקבועה, ולכן חשוב כן לשבור את השגרה הזאת. המירוץ הלא פוסק של עבודה, בית וחוזר חלילה הופך את החיים ליותר משעממים וכדאי מאד לשבור את השגרה הזאת. וזה תקף גם לכל מי שאוהב את החיים שלו ואת העבודה, השגרה פשוט שוחקת.

שבירת שגרה היא גם ימי כיף וימי גיבוש המאפשרים התאווררות אחרת, מחוץ למסגרת העבודה. מה זה בכלל, ואיך זה מסייע לנו? ימי גיבוש מביאים לקרבה משמעותית בין הצוות. גם שבירת הקרח אחת לכמה זמן בין הדרגים הבכירים יותר לדרגים הזוטרים עושה פלאים. את יום הגיבוש בוחרים כאשר בתוכו אלמנטים של אטרקציות, נסיעות למקומות חדשים או מוכרים ואהובים ובכלל יצירה של חיזוק הקשרים בתוך החברה, אבל מחוץ ליום העבודה. כך אפשר לחדש את המערך החברתי במשרד, ולהפוך אותו למגובש יותר גם במהלך ימי העבודה שלאחרי כן.

היתרונות המרכזיים אם כן ביום גיבוש לעובדים הם בעיקר:

  • היכרות וחיבור

במסגרת היומיום במשרד העובדים והצוותים כמעט ולא יכולים או מצליחים לדבר אחד עם השניה באופן חברתי ועל כן הם לא מצליחים להכיר. יום גיבוש שכולל סדנאות ופעילות קבוצתית מאפשר לצוות להכיר אחד את השניה טוב יותר. ההיכרות העמוקה וגם החברויות שיווצרו ביום הזה יתרמו לעבודה אפקטיבית יותר במהלך היומיום ולתוצאות טובות יותר ברמה העסקית, וברמת האיכות שתהיה בארגון מבחינת הערכים החברתיים שבו.

  • מגלים את היכולות של הצוות

בזמן העבודה כולם שקועים כל אחד ואחת בתפקיד שלהם. ולכן קשה לראות ולגלות את היכולות הדינמיות של הצוות ושל העובדים. במסגרת של ימי כיף לעובדים קל באמצעות היכולות הקבוצתיות לגלות תכונות מנהיגות, לגלות נקודות חלשות שאפשר לחזק אותן ולראות איך כולם מסתובבים סביב מטרה אחת חשובה ותורמים מעצמם ליעדים משותפים, סיטואציה שיכולה להשליך נהדר על יום עבודה שגרתי.

  • התרעננות

תחשבו שאתם כל יום, אבל כל יום ממש עושים את אותו הדבר. הולכים לעבודה, חוזרים הביתה, והולכים לעבודה וחוזרים הביתה ועושים בכל יום אותו הדבר בלי לשבור שגרה. להוציא את הצוות מחוץ למסגרת העבודה תביא לשגרה איכותית יותר ולרענון. זה נכון שכל עובד יכול לקחת יום חופש, אבל זה לא אותו הדבר כמו צוות שלוקח יום גיבוש או אפילו סוף שבוע שלם, לימי הגיבוש הללו ולהתרעננות יש השפעה אחרת לגמרי על יום העבודה.

ימי כיף לעובדים מביאים לאפקטיביות גבוהה יותר

אז כפי שכבר הבנתם קולו של כל עובד הוא קריטי לעסק שלכם. לשמירה על אווירה נעימה בין עובדים, וליצירת גיבוש ושיתופי פעולה פוריים יש ערך גדול לארגון ימי כיף לעובדים. ימים אלו לא רק בעלי מטרות לייצור אווירה מגובשת בין עובדים אלא גם בעלי יתרונות רבים שיתרמו לעסק שלכם:

תניעו לביצועים טובים יותר

עבודה משמעותית יותר עבור אנשים ששותפים בקבלת החלטות שקשורות לארגון ימי כיף לעובדים. למנהלים המתמקדים בחוזקות העובדים יש סיכוי גבוה יותר לנהל עובדים פעילים בהשוואה למנהלים המתמקדים בחולשות.

ימי כיף לעובדים- כך שומרים על כישרונות קיימים ומעודדים יצירתיות

 על ידי מתן קול לכישרון וליצירתיות של העובדים שלכם, בהחלטות הקשורות לזמני פנאי וימי גיבוש, תוכלו לשמור עליהם זמן רב יותר בתפקידים מספקים. דבר זה מעצים את העובדים המוכשרים שלכם לצמוח ולתרום לארגון שלכם.

ימי כיף לעובדים- כך תזהו בעיות משאבי אנוש מוקדם יותר

במהלך ימי כיף לעובדים שלכם אתם יכולים להתבונן באינטראקציה בין העובדים שלכם מחוץ לשעות העבודה, ויכולים לחזות טוב יותר את מה שיבוא אחר כך. תוכלו לאתר מוקדם בעיות המשפיעות על עבודה פורייה בין העובדים שלכם כך שתוכלו לעשות משהו בקשר אליהן לפני שהן יהפכו לבעיות משאבי אנוש מסובכות יותר. בזכות העובדה כי אתם תשקיעו בעובדים שלכם גם מעבר לשעות עבודה אתם תייצרו מרחב עבודה ידידותי ובטוח עבור העובדים המוכשרים שלכם.

ימי כיף לעובדים

ימי כיף לעובדים – כך תייצרו מקום עבודה רווחי יותר

בזכות ימי כיף לעובדים תהיה לכם הצלחה כפולה, גם בתור מעסיקים משקיעים וגם בתור מקום עבודה שיניב לכם תשואות גדולות יותר. הרי ידוע כי עובדים מאושרים משקיעים יותר בעבודתם, מכיוון שלאנשים אכפת הרבה יותר מהצלחת החברה, כשהם עובדים בחברה שהם יודעים שאכפת לה מהם בחזרה. אתם גם תופתעו לגלות כי כמות הימי העבודה שהוחמצו בשנה יורדת בעסקים שמיישמים ימי כיף לעובדים במהלך השנה. זה המקום שלכם להודות לכל העובדים שלכם, ולא רק אלו אשר עומדים ביעדים המוצבים, אלא גם לעובדים שאתם לא תמיד רואים את עבודתם בפרונט, אבל אין ספק כי כל עובד שכלם הוא נכס, וחשוב שהם ידעו זאת!

ימי כיף לעובדים ככלי לשיפור תקשורת ושיתוף פעולה

אם העובדים שלכם נהנים, הם יתקשרו וישתפו פעולה טוב יותר. זוהי דרך יעילה לשפר את המנה הרגשית של העובדים שלכם. הנאה מבילוי זמן עם עמיתים בסביבה רגועה ומהנה מעודדת דיון כנה ופתוח ואמון אחד בשני. אם העובדים חברים עם האנשים שהם עובדים איתם, במקום פשוט להיות עמיתים, הם יעבדו טוב יותר יחד ויתקשרו בצורה יעילה יותר. סביר יותר שנבקש עזרה ועצות מאנשים שאנו אוהבים וסומכים עליהם.

להיות חברים עם עמיתינו לעבודה שובר את המחסומים שבדרך כלל מונעים מאיתנו להושיט יד, במיוחד כשאנחנו מפחדים להיראות טיפשים. אי היסוס לשאול שאלות עוזר לנו לחסוך זמן, להימנע מטעויות יקרות ולשפר את הכישורים שלנו.

בין ימי הכיף השונים יש כמה וכמה אופציות מבוקשות הקיימות:

  • המירוץ למיליון

מעל 60 משימות וגם חידות מגוונות. משחק מאתגר ומעניין שכולל בתוכו ביצוע של משימות, ריגול, ניווט ומשימות מכריעות. כל קבוצה בוחרת את המשימות שלה בעצמה, ולמשחק!

  • ג'יפ אתגרי

פעילות מאתגרת ותחרותית. מהירה, נועזת ומשעשעת על ג'יפים בכרמל, בשפלה או בצפון. הפעילות כולל בתוכה תחנות ייחודיות ומנוהלת באמצעות אפליקציה שיכולה לדרג את הקבוצות בלייב ותוך כדי תנועה.

  • משחק ריגול

תוכלו להפוך בקלות את המשרדים לזירת ריגול בינלאומית ולגרום לצוות להפוך ולהיות צוות סודי ביוני. המשחק מתאים לכל מתחם שהוא סגור לגמרי ואפשר לשלב בו יום גיבוש מלא, או חלקי. תוכלו לבצע התאמת תוכן ייחודית.

  • תחנת החלל ארמדה

גייסו את הצוות שלכם לצי החלל במשחק איכותי לקבוצות שכולל פתרונות קבוצתיים של חידות מאתגרות ואסטרטגיה. מתאים לחברות עם צוותים גדולים. סביב סיפור איכותי ומדליק שמסתבך יש תחרות נועזת ולא מעט מחשבה יצירתית קבוצתית המביאה לדינמיות של הצוותים.

  • האקתון

אם הצוות שלכם ניכר בחדות רבה במיוחד זהו משחק שכולל כשלושים חידות ואף אתגרים ברמה מחשבתית גבוהה. בסיום החידות מחכה לכם כספת גדולה ומפנקת מלאה בפרסים. פעילות זו חייבת להיות בהנחייה בקצב מהיר מאד. החידות צריכות להיות בדרגות קושי משתנות ושלב הגמר גם מאפשר הימורים על מי תהיה הקבוצה שתנצח.

  • שעשועון מהיר

משחק מהיר ותחרותי מותאם שעשועון ומתאים לכל הגילאים ולמקומות סגורים. המשחק מאפשר לכל קבוצה לזכות בניקוד הכי גבוה ובמשימות די מטופשות שנמשכות עד לשלוש דקות. מושלם לגיבוש מהיר וקליל המאפשר רענון ולא מעט שעשוע.

  • משתלטים על העולם

משחק המאפשר לצוות לבחור ארצות ויבשות עליהן הם רוצים להשתלט. התנועה משולבת בניווט המשלב גם משימות המותאמות למדינות המשתתפות. הגרפיקה מקפיצה צבעונית ומעניינת והמשימות משאירות טעם של עוד. הפעילות מאפשרת עבודת צוות, פתרון בעיות ודינמיקה קבוצתית ברמה גבוהה.

ימי כיף לעובדים, המאורגנים על ידי Team Dynamics יספקו לצוות שלכם בדיוק את המקום והחוויה המקרבת לה הם זקוקים, כדי ליצור שיח פורה ושיתופי פעולה פרודוקטיביים בין העובדים. צרו קשר עוד היום, ותבחרו את פעילות יום הגיבוש הבא ממנו ייהנו העובדים שלכם!

ביחד נביא לרענון, אפקטיביות וההתאווררות שבאמת הצוות שלכם, וגם אתם, זקוקים לה.

ניתן לעקוב אחר הפעילויות שלנו גם בעמוד הפייסבוק שלנו.

שתפו את הפוסט

כדאי לקרוא

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים בשנים האחרונות בעידן מודרני ומתקדם, אי אפשר לנהל ארגון או עסק בלי לפתוח את הראש ולראות מה

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף, זה מה שאנחנו עושים בתור אשים מבוגרים אנחנו יכולים לשכוח בקלות, כמה זה כיף סתם, לשחק האחד

הפקת אירועי גיבוש

הפקת אירועי גיבוש

כולם יודעים שחשוב להשקיע מאמצים עבור הפקת אירועי גיבוש, אבל אנחנו יודעים הרי, שלא תמיד יש לחברה או לארגון את

פעילות לצוות

פעילות לצוות

יש מחקרים רבים שעוסקים בקשר בין עובד למקום העבודה שלו ועל טכניקות שונות שמטרתן אחת: להצליח ולהעמיק את הקשר, ליצור

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים – כך תטעינו את רמת המוטיבציה אנחנו יודעים, זה לא קל לשמור על עובדים טובים נכון? לפעמים

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים

אתם מכירים את הסיטואציה, אתם מגיעים בכל יום מחדש ובכל בוקר מחדש למשרד. מכינים קפה, מתיישבים בכסא ומתחילים ביום העבודה.

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה – מהנה, מאתגר ויצירתי כולנו מתעוררים למציאות היומיומית שבה אנחנו עבדים לזמן. יום עבודה, הביתה, לימודים, משפחה.

פוסטים נוספים

הפעלות עובדים

הפעלות עובדים

כל מנהל יודע היטב כי התפקיד שלו הוא להצליח לגייס את העובדים כדי להביא לתוצרים איכותיים, אשר יקדמו את הארגון והחברה צעד נוסף קדימה. התפקיד

להמשך קריאה
גיבוש צוות מנהלים

גיבוש צוות מנהלים

אם בעבר היינו רגילים לראות ו/או לחוות ימי גיבוש צוות מנהלים רק בחברות וארגונים גדולים במיוחד הרי שכיום גם בעסקים קטנים ובינוניים אנו רואים לא

להמשך קריאה
גיבוש צוות עובדים

גיבוש צוות עובדים

יום גיבוש לעובדים נועדו לספק הפסקה משגרת היומיום ולתת להם קצת זמן להירגע. הם גם מספקים הזדמנות לחברה להראות את הערכתם לעבודתם. ארגונים מסוימים משתמשים

להמשך קריאה

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים וקבלו בחינם את חוברת הפעילויות שלנו

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים ותנו לנו לייצר לכם יום מושלם!

קיבלנו את פנייתכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם