ביחד ננצח

פעילות גיבוש לצוות עובדים

שתפו את הפוסט

תכנון פעילות גיבוש לצוות עובדים

תכנון יום גיבוש לעובדים הכוללים סדנאות לימי גיבוש הוא משימה לא קלה. לא משנה עבור איזו חברה מתכננים הפעלה שכזו ובכמה עובדים מדובר, יש לקחת בחשבון לא מעט פרמטרים על מנת להבטיח התאמה מלאה. יום שכזה, הכולל סדנאות והפעלות שונות, יכול להיות הזדמנות מצוינת לקחת פסק זמן ממקום העבודה, לחבר בין העובדים וליהנות מכייף של ממש. יחד עם זאת, אם הוא לא מתכונן כהלכה הדבר עשוי להותיר אחריו חוויות לא מוצלחות ולהיות, במקביל גם, בזבוז כספי גבוה מיותר.

אז, איך בכל זאת מתכננים נכון סדנאות לפעילות גיבוש לצוות עובדים ושאר הפעלות, שניתן לשלב ביום אחד? הנה כמה נקודות שחשוב לקחת בחשבון:

מתי נערך יום הגיבוש והכיף

כאשר בוחנים אפשרות לשלב סדנאות גיבוש הפעלות והצעות פעילות גיבוש לצוות עובדים, חשוב לקחת בחשבון את העונה שבה נערך היום הזה: האם מדובר בחודשי הקיץ החמים או אולי בחודשים הקרים והגשומים? לכל עונה יש את היתרונות שלה ולכל עונה גם אתגרים אחרים. בקיץ כדאי לשלב פעילויות במקומות פתוחים, אולי ליד מקורות מים מרעננים. בחורף, אם גשום וקר, מומלץ לערוך את הסדנאות ואת ההפעלות שאותן מתכננים במקומות סגורים מחוממים.

כיצד מנתחים תחומי פעילות ומפת ערכים ארגונית

לפני כל פעילות עומק והדרכה בחברה אנו יוצרים מיפוי ויזואלי של הערכים המובילים בארגון. מפה זו שורטטה לפי טבלת הערכים של חברה בין לאומית בתחום המסחר. הנהלת החברה ביקשה להוביל הטמעה של ערכי הליבה שלהם בכל שדרת ההנהלה לפי דרגות הניהול וההובלה.
ניתן להבחין בתמות מרכזיות ובממשקים בין נושאים מרכזיים שאותם החברה מבקשת להוביל.
לאחר הניתוח ובהתאם לדרישות הלקוח נבנתה לחברה תוכנית בת 4 מפגשים לכל אחד מדרגי ההנהלה אותם העבירו מנחים מומחי תוכן בתחום.

– פעילות בנושא חדשנות ומנהיגות.

– פעילות בנושא תקשורת ושיתוף פעולה.

– פעילות ODT המשלבת את מרבית הנושאים שנסקרו בפגישות הקודמות.

– פעילות בנושא מנהיגות.

מה התקציב שניתן להקדיש לטובת העניין

תכנון סדנאות והפעלות שונות כחלק מיום גיבוש וכייף לעובדים כרוך בהוצאה כספית לא קטנה, ובייחוד כאשר מדובר בקבוצה גדולה של עובדים. לכל הפעלה וסדנא עלות אחרת ומומלץ מאד להגדיר את התקציב מראש לפני שיוצאים לדרך. איכות תעלה יותר, כפי שניתן לנחש, וכדאי מאד שלא להתפשר עליה.

פעילות גיבוש צוות עובדים

סוג הפעילויות

ישנם סוגים שונים של הפעלות וגם סדנאות, שיכולות להתאים לפעילות גיבוש לצוות עובדים. לכל סוג מאפיינים אחרים וכל סוג מתאים לקבוצה שונה של עובדים. חשוב לתת דגש לפן הכייפי של העניין, לפן החווייתי וגם לזה שהוא בעל ערך מוסף. כזה שתורם לחיבור בין העובדים וגם לתחושה האישית שלהם. חשוב מאד להשוות בין הסוגים המוצעים ולקחת בחשבון את צרכיה של אותה קבוצת עובדים.

מעוניינים להוציא את העובדים שלכם לפעילות גיבוש לצוות עובדים? רוצים לשלב ביום הזה פעילויות מעניינות, סדנאות מיוחדות ובעיקר הפעלות שתאפשרנה להם ליהנות מיום חוויתי וקצת אחר? טים דיינמיקס היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מתמחה בתכנון ובארגון ימי כייף, ימי גיבוש וסדנאות לעובדים בהתאמה מלאה לכל הצרכים. לסקירת שירותיה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 077-4249179

גיבוש צוות וגיבוש עובדים הן לא מילים נרדפות ל-“יום כיף”. למעשה יום כיף יכול לפעמים להשאיר את הצוות כמעט באותו מצב שבו הגיע. חישבו על זה לרגע, ביום כיף בבריכה, ברכיבה על סוסים או בקרטינג רוב האנשים בוחרים להצטרף לחבריהם מהעבודה, אנשים איתם הם “מגובשים” בין כה וכה. כן, לפעמים נוצרים קשרים חדשים, איך אין זה מחויב המציאות.
על מנת להפוך יום למגבש כדאי ורצוי לספק למשתתפים פעילות המחייבת רמה מסוימת של שיתוף, עשייה וחווית הצלחה.

חדש!!!
פעילות גיבוש לצוות עובדים ייחודית ומרגשת באחד מנחלי הכרמל

סדנאות לגיבוש מנהלים דורשות רגישות גבוהה, מקצועיות וניסיון. לכן, כשבוחרים סדנת עבור מנהלים פונים למקצוענים.

ניתן לעקוב אחר הפעילויות שלנו גם בעמוד הפייסבוק שלנו.

שתפו את הפוסט

כדאי לקרוא

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים בשנים האחרונות בעידן מודרני ומתקדם, אי אפשר לנהל ארגון או עסק בלי לפתוח את הראש ולראות מה

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף, זה מה שאנחנו עושים בתור אשים מבוגרים אנחנו יכולים לשכוח בקלות, כמה זה כיף סתם, לשחק האחד

הפקת אירועי גיבוש

הפקת אירועי גיבוש

כולם יודעים שחשוב להשקיע מאמצים עבור הפקת אירועי גיבוש, אבל אנחנו יודעים הרי, שלא תמיד יש לחברה או לארגון את

פעילות לצוות

פעילות לצוות

יש מחקרים רבים שעוסקים בקשר בין עובד למקום העבודה שלו ועל טכניקות שונות שמטרתן אחת: להצליח ולהעמיק את הקשר, ליצור

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים – כך תטעינו את רמת המוטיבציה אנחנו יודעים, זה לא קל לשמור על עובדים טובים נכון? לפעמים

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים

אתם מכירים את הסיטואציה, אתם מגיעים בכל יום מחדש ובכל בוקר מחדש למשרד. מכינים קפה, מתיישבים בכסא ומתחילים ביום העבודה.

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה – מהנה, מאתגר ויצירתי כולנו מתעוררים למציאות היומיומית שבה אנחנו עבדים לזמן. יום עבודה, הביתה, לימודים, משפחה.

פוסטים נוספים

הפעלות עובדים

הפעלות עובדים

כל מנהל יודע היטב כי התפקיד שלו הוא להצליח לגייס את העובדים כדי להביא לתוצרים איכותיים, אשר יקדמו את הארגון והחברה צעד נוסף קדימה. התפקיד

להמשך קריאה
גיבוש צוות מנהלים

גיבוש צוות מנהלים

אם בעבר היינו רגילים לראות ו/או לחוות ימי גיבוש צוות מנהלים רק בחברות וארגונים גדולים במיוחד הרי שכיום גם בעסקים קטנים ובינוניים אנו רואים לא

להמשך קריאה
גיבוש צוות עובדים

גיבוש צוות עובדים

יום גיבוש לעובדים נועדו לספק הפסקה משגרת היומיום ולתת להם קצת זמן להירגע. הם גם מספקים הזדמנות לחברה להראות את הערכתם לעבודתם. ארגונים מסוימים משתמשים

להמשך קריאה

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים וקבלו בחינם את חוברת הפעילויות שלנו

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים ותנו לנו לייצר לכם יום מושלם!

קיבלנו את פנייתכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם