ביחד ננצח

פעילות מגבשת מותאמת אישית

שתפו את הפוסט

בימינו לא רק בני דור הY רוצים ודורשים ייחוד. גם עסקים פונים לשירותי בנייה והתאמת פעילויות גיבוש וכנסים במיוחד עבורם. יש אופציות רבות לשינויים בפעילויות קיימות, אך אפשרות אהודה במיוחד הינה בניית פעילות מגבשת ספציפית עבור החברה מהיסוד. גיוון הפעילויות בשוק ודוגמאות מפעילויות עבר מראות דרכים ליצירת פעילות מגבשת מותאמת אישית עבור הלקוח.

בטים דיינמיקס אנחנו רואים חשיבות גבוהה במיוחד בהתאמת הפעילויות לצרכי הלקוחות. ניתן לראות את המוטיבציה והתחרותיות עולה בפעילות מגבשת כאשר המשתתפים מרגישים קשר ישיר לפעילות לאחר משימה או חידה הקשורה לעולמם.

פעילות מגבשת של טים דיינמיקס:

  1. מיתוג אפליקציית המשחק: משחקים שונים נותנים אופציה להטמיע את לוגו החברה במיקומים שונים, באפליקציות ובמפות. בפעילויות דיינמיקס סיטי, ג’יפ צ’לנג’ ובאטל בינגו ניתן להטמיע את לוגו החברה במיקומים שונים באפליקציה עצמה. בדיינמיקס סיטי ניתן להשתמש במפה ממותגת שתחולק למשתתפים.
  2. משימות וחידות מותאמות: צוות טים דיינמיקס מדרבן כל מפיק ולקוח לשלוח מספר משימות וחידות הקשורות לעולם המשתתפים. בפעילויות דיינמיקס סיטי, באטל בינגו, דומיניישן, אל הירח ובחזרה והארכיפלג ניתן להתאים תכנים ולהוסיף משימות וחידות מעולם התוכן של העסק.
  3. מגזין בכתיבה אישית: צוות טים דיינמיקס כותב ומעצב מגזין באורך 2 עמודים במיוחד עבור האירוע ובו מתחבאות משימות וחידות שהן חלק מהפעילות. המגזין ממותג לפי בקשת הלקוח ויכול לכלול תמונות, כתבות, מידע כללי, שירים, חידות ועוד. בפעילויות דיינמיקס סיטי, באטל בינגו, דומיניישן, אל הירח ובחזרה, והארכיפלג ניתן לכתוב מגזין.
  4. מיקום: נשמח לקיים את הפעילויות השונות לפי בקשה בכל מיקום בארץ ובעולם. פעילויות הדגל של טים דיינמיקס מוכרות מסביב לעולם ואנחנו מזמינים אתכם לאתגר אותנו עם מיקומים חדשים. דיינמיקס סיטי, באטל בינגו, הארמדה, אל הירח ובחזרה, האקתון ועוד יכולים להיות מותאמים לכל מיקום על הגלובוס.
פעילות מגבשת

פעילות מגבשת מותאמת אישית

מעבר לשינויים השונים שניתן להטמיע בפעילויות הקיימות טים דיינמיקס יוצרת פעילויות מותאמות ללקוחות מהבסיס. ייחודיות זו נותנת ללקוח אופציות כמעט בלתי מוגבלות:

  1. נראות אפליקציית הפעילות: מיתוג של החברה מא׳ ועד ת׳. בשונה מהמיתוג באפליקציה, באופציה זו ניתן להקים פעילויות בעיצוב מיוחד עבור הפעילות.
  2. תוכן אישי: כל המשימות והחידות עוברות תחת עיניהם של בוני הפעילות בעסק יחד עם צוות טים דיינמיקס בכדי להביא להתאמה מירבית.
  3. מיקום: לא מדובר רק במיקום על הגלובוס, אלא מבנים שלמים אשר הופכים לשטח המשחק ובהם מוטמעות משימות וחידות.
  4. נושא: האפליקציה בנויה עבור הפעילות ספציפית ויכולה לכלול נושאים שונים לבחירתכם – טיפוס הרים, חשמל או כל נושא אחר בו נתרכז, לפי בקשותיכם.

לסיכום, חשוב לדאוג לייחוד והתאמה של פעילות מגבשת למשתתפים בכדי לייחד, לגבש ולהלהיב. אנחנו בטים דיינמיקס – ימי גיבוש נשמח לייעץ לגבי אופציות נוספות ויחד עם לקוחותינו ליצור פעילויות חדישות, ייחודיות מותאמות ומלהיבות.

ניתן לעקוב אחר הפעילויות שלנו גם בעמוד הפייסבוק שלנו.

שתפו את הפוסט

כדאי לקרוא

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים בשנים האחרונות בעידן מודרני ומתקדם, אי אפשר לנהל ארגון או עסק בלי לפתוח את הראש ולראות מה

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף, זה מה שאנחנו עושים בתור אשים מבוגרים אנחנו יכולים לשכוח בקלות, כמה זה כיף סתם, לשחק האחד

הפקת אירועי גיבוש

הפקת אירועי גיבוש

כולם יודעים שחשוב להשקיע מאמצים עבור הפקת אירועי גיבוש, אבל אנחנו יודעים הרי, שלא תמיד יש לחברה או לארגון את

פעילות לצוות

פעילות לצוות

יש מחקרים רבים שעוסקים בקשר בין עובד למקום העבודה שלו ועל טכניקות שונות שמטרתן אחת: להצליח ולהעמיק את הקשר, ליצור

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים – כך תטעינו את רמת המוטיבציה אנחנו יודעים, זה לא קל לשמור על עובדים טובים נכון? לפעמים

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים

אתם מכירים את הסיטואציה, אתם מגיעים בכל יום מחדש ובכל בוקר מחדש למשרד. מכינים קפה, מתיישבים בכסא ומתחילים ביום העבודה.

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה – מהנה, מאתגר ויצירתי כולנו מתעוררים למציאות היומיומית שבה אנחנו עבדים לזמן. יום עבודה, הביתה, לימודים, משפחה.

פוסטים נוספים

הפעלות עובדים

הפעלות עובדים

כל מנהל יודע היטב כי התפקיד שלו הוא להצליח לגייס את העובדים כדי להביא לתוצרים איכותיים, אשר יקדמו את הארגון והחברה צעד נוסף קדימה. התפקיד

להמשך קריאה
גיבוש צוות מנהלים

גיבוש צוות מנהלים

אם בעבר היינו רגילים לראות ו/או לחוות ימי גיבוש צוות מנהלים רק בחברות וארגונים גדולים במיוחד הרי שכיום גם בעסקים קטנים ובינוניים אנו רואים לא

להמשך קריאה
גיבוש צוות עובדים

גיבוש צוות עובדים

יום גיבוש לעובדים נועדו לספק הפסקה משגרת היומיום ולתת להם קצת זמן להירגע. הם גם מספקים הזדמנות לחברה להראות את הערכתם לעבודתם. ארגונים מסוימים משתמשים

להמשך קריאה

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים וקבלו בחינם את חוברת הפעילויות שלנו

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים ותנו לנו לייצר לכם יום מושלם!

קיבלנו את פנייתכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם