ביחד ננצח

פעילות ODT לעובדים

שתפו את הפוסט

ODT- outdoor training – פעילות ODT לעובדים המתקיימת כאימון קבוצתי מגבש מחוץ למקום העבודה  

הדבר החשוב ביותר לחברה בכדי להצליח, הוא חיבור בין עובדי החברה ועבודת צוות איכותית וזאת בכדי ליצור הצלחה ותנופה בארגון. בנוסף, עלינו תמיד לזכור כי צוות מגובש ושמח יתן תפוקה מעל 100 אחוז. לכן, הדבר הראשון שבו אנו צריכים להתמקד בתור בעלי הארגון  הוא גיבוש  של הצוותים ושביעות רצונם של העובדים.  ככל שנצליח ליצור מצב מאוזן יותר, כך נצליח להפיק רווחים והצלחה יתרה לחברה.

בעקבות הבנה מעמיקה זו, החל ביקוש רב לפעילות ODT לעובדים מחוץ למקום העבודה וזאת בכדי לחזק את גיבוש העובדים.

גיבוש עובדים 

 במסגרת פעילות ODT לעובדים , אנו נעבוד על חיבור המגבש ומחזק את עקרונות החברה לעובדיה.  לרוב, נעשה זאת על ידי יצירת משחקים ופעילויות חוץ המעודדים אתגר, שיתוף ובעיקר אמון בין חברי הקבוצה.   בדרך זו, נחזק את הקשרים בין עובדי החברה וניצור עבודה משותפת, ופרודקטיבית יותר.

שיטת גיבוש זו נוצרה על ידי פסיכולוגים ומומחים  בתחילת המאה ה20. אשר החלו ליצור חיבור בין העובדים מחוץ לתוואי הנוח והמוכר, הווי אומר יצירת חווית גיבוש בין עובדי החברה מחוץ למקום עבודתם, כך לייצר סוג של קרבה מעבר שתעזור בחיבור בין העובדים והמחלקות השונות. עזרה הדדית והקניית ערכים המועילים ומכוונים אל עבר תפיסת עולמו של הארגון. לא ברור בכלל!

פעילות ODT לעובדים

הצעה לסדנאות או פעילויות קצרות של ODT אשר מובילות את צוות העובדים לגיבוש ייחודי שמתבצע מחוץ למרחב המוכר. סדנאות אלו הוכיחו את עצמן ככלי ייחודי שפותח רבדים חדשים של חיבור ואמון שלא ניתנים לפיתוח במקום העבודה היומיומי והמוכר.  הסיבה לכך היא  שבמקום העבודה אנו מפתחים הרגלים קבועים, חברים קבועים, מקום קבוע וכן הלאה.

קביעות זו יוצרת "מקובעות" והרגלים שאט אט קשה לשנות אותם. כשאנו יוצאים החוצה מחוץ לקופסא שלנו, אנו יכולים להתגבר על המון מכשולים שנקבעים על ידי תוואי ודפוסי המקום. בנוסף, בעקבות החוויה והריגוש שבסדנאות אלו, העובדים מתגבשים ונוצרים חיבורים חדשים ביניהם שביומיום לא האמנו כי יכולים להיווצר.

בנוסף לכל זה, לבעלי החברה יש את האפשרות  להביט מהצד ולבחון את העובדים ואת כישוריהם החברתיים ואף את יכולת המנהיגות שלהם.     

במשחקים מסויימים ניתן אף  לגלות את הצדדים התחרותיים והחזקים של כל עובד ובכך לדעת כיצד ניתן לנתב את העובדים יחד לכדי הצלחה ויצירה חזקה ומוגדרת יותר.

במקום העבודה, אנו מתנהגים בהתאם לכללים ולהגדרות הקיימות.  בפעילות ODT לעובדים מחוץ לכתלי מקום העבודה, ובייחוד אם פעילויות אלו דוגלות בתחרותיות, ניתן יהיה להבחין בפרטי פרטים וכך להבין את כוחו של כל עובד, להתאים לו את מיקומו ולדעת מי הם חבריו ולאן הוא משייך את עצמו.

עבודה בלחץ

עמידה בזמנים בזמן לחץ אולי הנושא החשוב ביותר לעסק מצליח וזאת בשל העובדה כי בעת גדילה עסקית, יעלו ויגברו הלחצים על העובדים ועל צוות הניהול. על כן, פעילויות ODT כה חשובות לארגון. רק כך ניתן לראות בבירור את התמונה המלאה של חיבור העובדים, של החיבור מול צוות הניהול, גיבוש העובדים ואיחודם או מצב של קצר וחוסר תקשורת משווע שאותו חובה לזהות ולשנות לצורך הצלחה וצמיחת החברה.

ישנם מספר פעילות ODT לעובדים המדמות עבודה תחת לחץ.  פעילויות אלו מייצרות כח רב והבנה מעמיקה יותר לגבי כל עובד ובמה הוא יכול להועיל לחברה.

ניתן להבחין בסגנונות תקשורת שונים וביכולות ניהוליות מגוונות של העובדים  תחת לחץ. בעלי חברות  שואפים להעסיק מנהלים שיכולים לפעול תחת לחץ,להיות בשליטה מלאה ולעמוד בזמנים וביעדים אותם החברה מתחייבת לקיים.

דינמיקה קבוצתית בעזרת ODT

בכדי ליצור הצלחה בחברה בעלת עובדים רבים אנו צריכים לייצר דינמיקה ופעילות מגובשת חברתית.   לרוב, בכל חברה נוקטים באמצעים  שיובילו לדינמיקה חברתית. בפעילויות חוץ, הגיבוש והחיבור  מפיגים את השעמום שבשגרה. , סינגריה היא הדרך אל ההצלחה ובכדי  להגיע לעבודת צוות אופטימלית,  אנו צריכים להבין את שחקני המפתח שלנו בצוות, ללמוד איך לתעל אותם ולחזק אותם בכדי שיובילו את כל הצוות לכדי גיבוש ועבודה משותפת המובילות להצלחה ולשפע.

פעילות ODT לעובדים הן המפתח לגיבוש דינמיקה וחיבור מדהים שלא ניתן לקבלו באף דרך אחרת, אין פלא שכיום הדרישה לפעיליות ODT היא גבוהה מאוד ונצרכת על ידי החברות המצליחות ביותר, הן גילו את הדרך להצלחה! , הגיע הזמן שגם אתה תרים את הצוות שלך להצלחה.

התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ ליצירת יום גיבוש לעובדים, חוויה שהעובדים שלך יקחו איתם בשמחה ואתה תקבל הצלחה בתור תוצר.

ניתן לעקוב אחר הפעילויות שלנו גם בעמוד הפייסבוק שלנו.

שתפו את הפוסט

כדאי לקרוא

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים בשנים האחרונות בעידן מודרני ומתקדם, אי אפשר לנהל ארגון או עסק בלי לפתוח את הראש ולראות מה

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף, זה מה שאנחנו עושים בתור אשים מבוגרים אנחנו יכולים לשכוח בקלות, כמה זה כיף סתם, לשחק האחד

הפקת אירועי גיבוש

הפקת אירועי גיבוש

כולם יודעים שחשוב להשקיע מאמצים עבור הפקת אירועי גיבוש, אבל אנחנו יודעים הרי, שלא תמיד יש לחברה או לארגון את

פעילות לצוות

פעילות לצוות

יש מחקרים רבים שעוסקים בקשר בין עובד למקום העבודה שלו ועל טכניקות שונות שמטרתן אחת: להצליח ולהעמיק את הקשר, ליצור

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים – כך תטעינו את רמת המוטיבציה אנחנו יודעים, זה לא קל לשמור על עובדים טובים נכון? לפעמים

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים

אתם מכירים את הסיטואציה, אתם מגיעים בכל יום מחדש ובכל בוקר מחדש למשרד. מכינים קפה, מתיישבים בכסא ומתחילים ביום העבודה.

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה – מהנה, מאתגר ויצירתי כולנו מתעוררים למציאות היומיומית שבה אנחנו עבדים לזמן. יום עבודה, הביתה, לימודים, משפחה.

פוסטים נוספים

הפעלות עובדים

הפעלות עובדים

כל מנהל יודע היטב כי התפקיד שלו הוא להצליח לגייס את העובדים כדי להביא לתוצרים איכותיים, אשר יקדמו את הארגון והחברה צעד נוסף קדימה. התפקיד

להמשך קריאה
גיבוש צוות מנהלים

גיבוש צוות מנהלים

אם בעבר היינו רגילים לראות ו/או לחוות ימי גיבוש צוות מנהלים רק בחברות וארגונים גדולים במיוחד הרי שכיום גם בעסקים קטנים ובינוניים אנו רואים לא

להמשך קריאה
גיבוש צוות עובדים

גיבוש צוות עובדים

יום גיבוש לעובדים נועדו לספק הפסקה משגרת היומיום ולתת להם קצת זמן להירגע. הם גם מספקים הזדמנות לחברה להראות את הערכתם לעבודתם. ארגונים מסוימים משתמשים

להמשך קריאה

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים וקבלו בחינם את חוברת הפעילויות שלנו

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים ותנו לנו לייצר לכם יום מושלם!

קיבלנו את פנייתכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם