ביחד ננצח

סדנאות ODT

שתפו את הפוסט

איך יוצרים סדנאות ODT שתתאים לכם?

כל סדנאות ODT חייבת להיות מותאמת לקהל המשתתפים שלה. ניתן למצוא פעילויות ODT המיועדות לצוות עובדים, כאלו המיועדות לילדים, תלמידי בית ספר, פעילי נוער, קבוצות חברים ועוד. אפשר למצוא גם סדנאות המיועדות למשפחות, כאשר לא משנה מה הן מבקשות, חשוב שהמפגש יהיה מותאם למשתתפים כדי שיוכלו לבצע בצורה מיטבית את הפעילות וגם שהם יוכלו ליהנות ממנה. אין טעם לארגן מפגש אם המשתתפים לא יכולים לעמוד בו ולבצע אותו כנדרש.

איך בוחרים את המקום הטוב ביותר עבור סדנאות ODT?

כדי ליהנות מסדנאות ODT ברמה גבוהה, ולנצל את כל הסיבות שהפכו את התחום הזה לפופולרי, צריך לדעת לבחור את המיקום הנכון לה. כיום קיימים מתחמים שונים בארץ המציעים את האופציה של עריכת סדנאות ODT בשטחם. ובכל זאת ישנם פרמטרים שונים שישפיעו על הבחירה ויאפשרו לכם ליהנות מחיבור נכון ואיכותי הן למקום והן לפעילות. הפרמטר הראשון הוא הצוות שמנהל ומעביר את הסדנאות. חשוב שזה יהיה צוות מנוסה, מקצועי, צוות בעל ידע רב ויכולת העברת סדנאות לקהל הרחב.

הפרמטר השני הוא אופן הקמת המתחם, עד כמה הוא משתלב בסדנאות מסוג זה, עד כמה הוא תואם את מספר המשתתפים וכל מה שצריך כדי להפעיל סדנאות ODT ברמה הגבוהה ביותר. הפרמטר השלישי הוא כל התנאים מסביב, אשר יכולים להשפיע על העברת פעילויות יצירתיות ויוצאות דופן, מבלי לפגוע באיכותן.

סדנאות ODT

האם ODT מתאים לכולם?

בעצם ODT יכולים לקבל משתתפים מגיל מאוד צעיר, ילדי בית ספר יסודי, בני נוער ומבוגרים, סבים וסבתות המגיעים עם נכדיהם להשתתף בפעילות. יחד עם זאת, הדבר תלוי כמובן בסוג הסדנה, בהתאם לאופי הפעילות וכמובן בתנאי המקום. סדנאות יכולות להתאים לכל אחד ויכולות גם לשרת כל אחד בהתאם לצרכיו. כך למשל ניתן ליצור סדנאות מותאמות למקומות עבודה, סדנאות המותאמות לתלמידים בבית הספר או לחניכים בתנועת נוער וכדומה. ככל שהמקום מקצועי יותר, כך הסדנאות יהיו טובות יותר. ובמקרה זה אין ספק כי Team Dynamics הם הטובים ביותר בתחום, בעלי צוות מקצועי ומאומן אשר מעביר את סדנאות ה-ODT  הטובות ביותר בארץ. צרו קשר עוד היום ותשריינו את הסדנא הבאה שלכם!

סדנאות ODT לקבוצות במגוון גדלים

כל מי שמתעניין בארגון ימי עיון ופעילות שוטפת לציבור הרחב ובעיקר לעובדים במקומות שונים יודע סדנאות ODT הפכו לפופולריות מאוד בשנים האחרונות. כיום, הרבה אתרים המציעים סדנאות מסוג סדנאות ODT, כמו מתחמי אקסטרים למיניהם, ויש לא מעט מדריכים ומנחים מקצועיים המארגנים ומעבירים סדנאות מותאמות עבור מגוון קבוצות בגדלים שונים. כדי להבין מדוע סדנאות ODT פופולריות ואילו יתרונות נוכל להשיג באמצעותן, עלינו להבין תחילה מהו ODT ומה הרעיון שעומד מאחוריו.

מה זה בעצם סדנאות ODT?

שילוב האותיות ODT הוא קיצור לאימון בחוץ. הרעיון הוא שהמפגשים מתקיימים במרחב פתוח ולא בתוך הבית, כשמאחוריו עומד ניסיון ליצירת מצב בו המשתתפים יוצאים מאזור הנוחות ונאלצים לשתף פעולה זה עם זה בתנאים לא מוכרים. סדנאות ODT נערכות לרוב בשטח פתוח, בין אם במתחמים האקסטרים ובין אם במתחמים אחרים הקיימים באזורים שונים בארץ.

הרעיון הוא שיש מפעילים ומדריכים שמארגנים לקבוצה את תכנית ההפעלה לפי מאפיינים שונים ועליהם להשתתף בפעילות או הסדנא ולשתף פעולה זה עם זה. כאשר המטרה העיקרית היא לא רק שיתוף הפעולה עצמו, אלא גם להגיע לתוצאה שאליה מכוונת ההפעלה. מלבד זאת, מטרת המפגש היא שכל משתתף יוציא תכונות אופי, מניעים ורעיונות שונים, בין אם הם פיזיים, נפשיים, נפשיים ואחרים.

מדוע סדנאות ODT פופולריות?

ראשית, אלו סדנאות יצירתיות וחווייתיות. לא מדובר בסדנאות הכשרה או כאלו הדורשים מאמץ פיזי גדול. זוהי סדנה שכל העיקרון שלה הוא בחוויה. המשתתפים יוצאים בתחושה שהם חוויה שהם לא רגילים אליה, משהו שהם היו מתקשים בו לפני כן או לא יוכלו לחוות במקום אחר. שנית, מדובר בסדנאות אמן המתקיימות באווירה מיוחדת ונעימה. העובדה שהם מתקיימים בחוץ הופכת אותם להרבה יותר "רגועים" ומיוחדים מאשר סדנאות אחרות, כמו אלו שמתקיימות בחוץ. שלישית, סדנאות ODT לרוב כוללות אלמנטים שונים, מקוריים ויצירתיים, שכפי שכבר צוין, לא ניתן לחוות חוויה זו בשום צורה אחרת, לא במשחקי קופסה בבית ולא בהפעלות שניתן למצוא במקומות אחרים, כאשר הן משלבות הרבה אלמנטים ייחודיים ומעניינים.

אז אם אתם בדיוק מחפשים סדנת ODT ייחודית, את סדנאות ה-ODT המיוחדות ביותר תוכלו למצוא אצל חברת Team Dynamics אשר מתמחים בתחום יום גיבוש, הפעולות ופעילויות עבור כל סוגי הקבוצות ובתחומים שונים.

ניתן לעקוב אחר הפעילויות שלנו גם בעמוד הפייסבוק שלנו.

שתפו את הפוסט

כדאי לקרוא

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים בשנים האחרונות בעידן מודרני ומתקדם, אי אפשר לנהל ארגון או עסק בלי לפתוח את הראש ולראות מה

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף, זה מה שאנחנו עושים בתור אשים מבוגרים אנחנו יכולים לשכוח בקלות, כמה זה כיף סתם, לשחק האחד

הפקת אירועי גיבוש

הפקת אירועי גיבוש

כולם יודעים שחשוב להשקיע מאמצים עבור הפקת אירועי גיבוש, אבל אנחנו יודעים הרי, שלא תמיד יש לחברה או לארגון את

פעילות לצוות

פעילות לצוות

יש מחקרים רבים שעוסקים בקשר בין עובד למקום העבודה שלו ועל טכניקות שונות שמטרתן אחת: להצליח ולהעמיק את הקשר, ליצור

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים – כך תטעינו את רמת המוטיבציה אנחנו יודעים, זה לא קל לשמור על עובדים טובים נכון? לפעמים

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים

אתם מכירים את הסיטואציה, אתם מגיעים בכל יום מחדש ובכל בוקר מחדש למשרד. מכינים קפה, מתיישבים בכסא ומתחילים ביום העבודה.

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה – מהנה, מאתגר ויצירתי כולנו מתעוררים למציאות היומיומית שבה אנחנו עבדים לזמן. יום עבודה, הביתה, לימודים, משפחה.

פוסטים נוספים

הפעלות עובדים

הפעלות עובדים

כל מנהל יודע היטב כי התפקיד שלו הוא להצליח לגייס את העובדים כדי להביא לתוצרים איכותיים, אשר יקדמו את הארגון והחברה צעד נוסף קדימה. התפקיד

להמשך קריאה
גיבוש צוות מנהלים

גיבוש צוות מנהלים

אם בעבר היינו רגילים לראות ו/או לחוות ימי גיבוש צוות מנהלים רק בחברות וארגונים גדולים במיוחד הרי שכיום גם בעסקים קטנים ובינוניים אנו רואים לא

להמשך קריאה
גיבוש צוות עובדים

גיבוש צוות עובדים

יום גיבוש לעובדים נועדו לספק הפסקה משגרת היומיום ולתת להם קצת זמן להירגע. הם גם מספקים הזדמנות לחברה להראות את הערכתם לעבודתם. ארגונים מסוימים משתמשים

להמשך קריאה

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים וקבלו בחינם את חוברת הפעילויות שלנו

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים ותנו לנו לייצר לכם יום מושלם!

קיבלנו את פנייתכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם