ביחד ננצח

סדנאות שטח למנהלים

שתפו את הפוסט

בשנים האחרונות מתנהלים מחקרים שונים המתארים את השינויים שהתרחשו בעולם העבודה בעשור האחרון. מגמה שהולכת ותופסת תאוצה היא של עובדים אשר לא מוכנים להסתפק רק במשכורת גבוהה או בבטחון תעסוקתי, אלא, אנחנו רואים צמיחה של הדרישה בקבלת כלים מהמעסיק, אשר ישפרו את איכות העבודה של העובדים והמנהלים, כך שכל אחד מהעובדים בחברה, ירגיש סיפוק ואתגר במקום העבודה. סדנאות שטח למנהלים זו הזדמנות טובה ליצור תחושת 'מחוברות' משני טעמים.

הראשון, זו ההזדמנות שלנו ליצור תחושת שותפות ואחווה בצוות ההנהלה, כך שבהמשך, נראה שיתופי פעולה פורים בין צוותים שונים. שנית, פיתוח יכולות המנהיגות של צוות המנהלים, יוביל לשיפור איכות העבודה גם בקרב המנהלים וגם בקרב העובדים איתם המנהלים באים במגע, בכל יום מחדש.

בשביל להצליח, סדנאות שטח למנהלים יש לתכנן מראש

האתגר הגדול ביותר של חברה או ארגון הבוחרים לצאת לשטח עם צוות ההנהלה היא התחושה כי אלו 'מפסידים יום עבודה' בשביל מטרות שלא תמיד ניתן לאמוד אותן בפרמטרים קשיחים. יתרה מכך, כאשר סדנאות מנהלים לא מאורגנות היטב, למעשה, צוות המנהלים עלול להרגיש כאילו מדובר על עוד יום מיותר, אותו אפשר היה לנצל טוב יותר במשרד.

לכן, אנחנו מציעים לכם להוריד מעליכם את העול בניסיון ליצור יום גיבוש ורענון איכותי ומעניין. תנו לנו לדאוג לכל הפרטים הקטנים. החל מיצירה של תכנית העשרה מגוונת ומעניינת, בהתאם לצרכים של הארגון וכלה, בטיפול בכל הפרטים הקטנים, אלו שיאפשרו ליום להתנהל בצורה חלקה ונעימה עבור כולם.

סדנאות שטח למנהלים

הניסיון שלנו והידע המקצועי הוא שלכם

חברת Team Dynamics עוסקת בתחום סדנאות שטח למנהלים כבר כמה וכמה שנים. אנחנו מגיעים עם ידע וכלים מקצועיים, כדי לאפשר לעוד ועוד ארגונים, לקבל את הטוב ביותר מימי העשרה בשטח. אבל, אין לנו את הידע שיש לכם על צוות המנהלים שלכם. כאן בדיוק, אתם נכנסים לתמונה. אנחנו נשמח לשבת ביחד ולתכנן את סדנאות שטח למנהלים לפרטי פרטים. אנחנו רוצים להבין מכם לעומק, איזו תמונה אתם רואים בעיני רוחכם כאשר אנחנו מדברים על סדנאות שטח למנהלים ומה הייתם רוצים לראות בשטח, ביום הגיבוש. ממתינים לשיחה מכם, דברו איתנו עוד היום ונשמח לעזור.

ניתן לעקוב אחר הפעילויות שלנו גם בעמוד הפייסבוק שלנו.

שתפו את הפוסט

כדאי לקרוא

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים בשנים האחרונות בעידן מודרני ומתקדם, אי אפשר לנהל ארגון או עסק בלי לפתוח את הראש ולראות מה

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף, זה מה שאנחנו עושים בתור אשים מבוגרים אנחנו יכולים לשכוח בקלות, כמה זה כיף סתם, לשחק האחד

הפקת אירועי גיבוש

הפקת אירועי גיבוש

כולם יודעים שחשוב להשקיע מאמצים עבור הפקת אירועי גיבוש, אבל אנחנו יודעים הרי, שלא תמיד יש לחברה או לארגון את

פעילות לצוות

פעילות לצוות

יש מחקרים רבים שעוסקים בקשר בין עובד למקום העבודה שלו ועל טכניקות שונות שמטרתן אחת: להצליח ולהעמיק את הקשר, ליצור

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים – כך תטעינו את רמת המוטיבציה אנחנו יודעים, זה לא קל לשמור על עובדים טובים נכון? לפעמים

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים

אתם מכירים את הסיטואציה, אתם מגיעים בכל יום מחדש ובכל בוקר מחדש למשרד. מכינים קפה, מתיישבים בכסא ומתחילים ביום העבודה.

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה – מהנה, מאתגר ויצירתי כולנו מתעוררים למציאות היומיומית שבה אנחנו עבדים לזמן. יום עבודה, הביתה, לימודים, משפחה.

פוסטים נוספים

הפעלות עובדים

הפעלות עובדים

כל מנהל יודע היטב כי התפקיד שלו הוא להצליח לגייס את העובדים כדי להביא לתוצרים איכותיים, אשר יקדמו את הארגון והחברה צעד נוסף קדימה. התפקיד

להמשך קריאה
גיבוש צוות מנהלים

גיבוש צוות מנהלים

אם בעבר היינו רגילים לראות ו/או לחוות ימי גיבוש צוות מנהלים רק בחברות וארגונים גדולים במיוחד הרי שכיום גם בעסקים קטנים ובינוניים אנו רואים לא

להמשך קריאה
גיבוש צוות עובדים

גיבוש צוות עובדים

יום גיבוש לעובדים נועדו לספק הפסקה משגרת היומיום ולתת להם קצת זמן להירגע. הם גם מספקים הזדמנות לחברה להראות את הערכתם לעבודתם. ארגונים מסוימים משתמשים

להמשך קריאה

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים וקבלו בחינם את חוברת הפעילויות שלנו

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים ותנו לנו לייצר לכם יום מושלם!

קיבלנו את פנייתכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם